جمعه 4 آبان 1403

وضعیت نامشخص ماکسیم شاتسکیخ / پاختاکور شاید بدون مربی به مصاف پرسپولیس برود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
وضعیت نامشخص ماکسیم شاتسکیخ / پاختاکور شاید بدون مربی به مصاف پرسپولیس برود!

وضعیت سرمربی پاختاکور در آستانه دیدار با پرسپولیس نامشخص است.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته و در هفته بیستم رقابت های سوپر لیگ ازبکستان، تیم فوتبال پاختاکور موفق شد با نتیجه 6 بر صفر از سد المپیک عبور کرده تا با روحیه بالایی به تهران سفر کرده و به مصاف پرسپولیس برود.

اما نکته عجیب درخصوص این بازی، غیبت ماکسیم شاتسکیخ سرمربی پاختاکور روی نیمکت تیم بود. پس از دو شکست متوالی برابر الوصل و تیم قعرنشین لیگ یعنی متالورگ بیک آباد که نخستین برد این تیم در این فصل و پس از نوزده بازی بود، شایعات اخراج شاتسکیخ به گوش می رسید.

در بازی دیروز برابر المپیک، کمال‌الدین تاجی‌اف، دستیار ماکسیم شاتسکیخ روی نیمکت تیم نشست و هیچ اظهارنظر دقیقی درباره وضعیت سرمربی تیم بیان نکرد.

در کنفرانس خبری پس از دیدار پاختاکور 6-0 المپیک، کمال‌الدین تاجی‌اف درباره وضعیت ماکسیم شاتسکیخ، سرمربی پاختاکور گفت: "او دچار بیماری شده و مشکلات سلامتی داشت و به همین دلیل در حال حاضر تحت درمان است."

در پاسخ به سوالی درباره اینکه چه کسی تیم را برای بازی بعدی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس آماده خواهد کرد، تاجی‌اف گفت: "فعلاً نمی‌توانم چیزی بگویم. وضعیت سرمربی قبل از سفر مشخص می‌شود و اطلاعات دقیق پس از اعلام نتیجه نهایی پزشکان اعلام خواهد شد."

این در شرایطی است که روز گذشته رسانه چمپیونات ازبکستان از احتمال جدایی ماکسیم شاتسکیخ خبر داده بود.

وضعیت نامشخص ماکسیم شاتسکیخ / پاختاکور شاید بدون مربی به مصاف پرسپولیس برود! 2