پنج‌شنبه 3 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه چین در دیدار با دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که روابط پکن - تهران متاثر از دیگر کشورها نخواهد بود و ما از تمامیت ارضی و حاکمیت ایران حمایت می‌کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده رهبر معظم انقلاب و دبیر شورای عالی امنیت ملی در ادامه دیدارهای خود در حاشیه اجلاس مقام‌های بلندپایه امنیتی کشورهای عضو گروه بریکس، با دبیرکل شورای ملی دفاعی ونزوئلا دیدار و گفت‌وگو کرد و دو طرف بر تقویت همگرایی و همکاری تاکید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده رهبر معظم انقلاب و دبیر شورای عالی امنیت ملی در ادامه دیدارهای خود در حاشیه اجلاس مقام‌های بلندپایه امنیتی کشورهای عضو گروه بریکس، با دبیرکل شورای ملی دفاعی ونزوئلا دیدار و گفت‌وگو کرد و دو طرف بر تقویت همگرایی و همکاری تاکید کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز (پنجشنبه) در حاشیه نشست مقام‌های بلندپایه امنیتی کشورهای عضو گروه بریکس، با وانگ یی وزیر امور خارجه چین دیدار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در این دیدار که در سن‌پترزبورگ روسیه برگزار شد، طیف وسیعی از موضوعات مورد علاقه دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت. نشست مقام‌های عالی رتبه امنیتی کشور‌های عضو بریکس روز چهارشنبه با حضور دکتر علی اکبر احمدیان نماینده رهبر معظم انقلاب و دبیر شورای عالی امنیت ملی به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در سن‌پترزبورگ روسیه برگزار شد. علاوه بر ایران، مقام‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه گفت که مسکو باید صادرات اورانیوم، تیتانیوم و نیکل را به تلافی تحریم های غرب محدود کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاملاهریس از بی میلی رئیس جمهور سابق آمریکا برای حمایت کامل از اوکراین انتقاد کرد و گفت که اگر ترامپ روی کار بود، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تا کنون در کیف خواهد بود. کاملاهریس از بی میلی رئیس جمهور سابق آمریکا برای حمایت کامل از اوکراین انتقاد کرد و گفت که اگر ترامپ روی کار بود، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تا کنون در کیف خواهد بود. به گزارش عرشه آنلاین نامزدهای جمهوری‌خواه...

وب‌گاه گسترش

اوکراین با بیش از 22 هزار کیلومتر خط لوله گاز طبیعی، به مدت چندین دهه به عنوان یک بازیگر کلیدی در بازار انرژی اروپا شناخته شده است. اما با نزدیک شدن به پایان سال و انقضای قرارداد ترانزیت گاز روسیه، این دارایی‌های استراتژیک ممکن است ارزش خود را از دست بدهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین با اشاره به حمایت گسترده مردم الجزایر از تبون، ارتباط پایدار وی با مردم را عامل پیروزی قاطع او در انتخابات ریاست جمهوری خواند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در پیامی با تبریک پیروزی عبدالمجید تبون در انتخابات ریاست جمهوری الجزایر، وعده داد در جهت تقویت روابط میان مسکو و الجزیره تلاش کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اوکراین با بیش از 22 هزار کیلومتر خط لوله گاز طبیعی، چندین دهه، یک بازیگر کلیدی در بازارهای انرژی اروپا بوده، اما تا پایان امسال، با انقضای قرارداد ترانزیت گاز روسیه، این دارایی‌های استراتژیک ممکن است بی‌ارزش شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: موضع گیری اخیر روسیه در باره کریدور جعلی «زنگه زور» و همکاری با جمهوری آذربایجان برای فعال سازی آن بازتاب منفی زیادی در بین سیاستمداران، اساتید دانشگاه، متخصصان حمل و نقل و ترانزیت و سایت‌های خبری ایران داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در پیامی با تبریک پیروزی عبدالمجید تبون در انتخابات ریاست جمهوری الجزایر، وعده داد در جهت تقویت روابط میان مسکو و الجزیره تلاش کند.