پنج‌شنبه 3 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین و مبلغان او در رسانه‌های تحت کنترل کرملین از رسانه‌های تحت اختیار شان برای مقابله با «بیداری‌گرایی»، آگاهی سیاسی و سکولاریسم غربی استفاده کرده‌اند و تحسین پوپولیست‌های راست‌گرا در غرب را برای خود به دست آورده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از افسانه‌های ماندگار راست پوپولیست غربی در مورد روسیه حول این گزاره استوار است که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری این کشورغرق در ارزش‌های سنتی است؛ سنگری که در تقابل با غرب قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسیه با توسل به دستگاه تبلیغاتی اش تلاش دارد تا در میان حامیان راست افراطی در آمریکا و اروپا حامیان خود را افزایش داده و با توسل به ارزش های سنتی و محافظه کارانه جبهه تازه ای علیه غرب بگشاید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع روسیه با اشاره به تداوم پیشروی نیروهای این کشور در شرق اوکراین، اعلام کرد که ارتش روسیه کنترل شهر «نوورودیوکا» را در فاصله 12 کیلومتری شهر راهبردی «پوکروفسک» به دست گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال ادعای رسانه آمریکایی وال‌استریت ژورنال مبنی بر اینکه ایران موشک های بالستیک کوتاه‌برد خود را در اختیار روسیه قرار می‌دهد، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که جمهوری اسلامی ایران از ابتدای بحران اوکراین تاکنون هیچ‌گاه بخشی از این نزاع و درگیری نظامی و ادامه آن نبوده و همواره از راهکار سیاسی و گفت وگوهای دوجانبه برای پایان دادن به این بحران حمایت کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسانه‌ای از سفر مشاور امنیت ملی هند به روسیه در روزهای آینده خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای از سفر مشاور امنیت ملی هند به روسیه در روزهای آینده خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«اولاف شولتس» صدراعظم آلمان طی مصاحبه‌ای تلویزیونی خواستار برقراری مجدد مذاکرات صلح اوکراین شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرماندار منطقه بلگورود روسیه امروز (یکشنبه) خبر داد که چهار روستا در این منطقه مرزی مورد حمله هواپیماهای بدون سرنشین اوکراینی قرار گرفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندار منطقه بلگورود روسیه امروز (یکشنبه) خبر داد که چهار روستا در این منطقه مرزی مورد حمله هواپیماهای بدون سرنشین اوکراینی قرار گرفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌حمایت صریح روسیه از گشایش کریدور زنگزور که جمهوری آذربایجان را از طریق خاک ارمنستان به نخجوان متصل می‌کند، با اعتراض شدید مقامات ایران مواجه شده است. در همین راستا یادداشت افشار سلیمانی سفیر سابق ایران در آذربایجان و تحلیلگر مسائل بین‌الملل درباره ماجرای کریدور زنگزور را می خوانید. حمایت صریح روسیه از گشایش کریدور زنگزور که جمهوری آذربایجان را از طریق خاک ارمنستان به نخجوان متصل می‌کند،...

خبرگزاری دانشجو

وزارت امور اقتصادی روسیه پیش‌بینی خود از درآمد‌های حاصل از صادرات نفت و گاز در سال 2024 را افزایش داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یگان‌های «مرکز»، کنترل شهرک «نووگرودوفکا» واقع در دونتسک را به‌دست گرفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که یگان‌های «مرکز»، کنترل شهرک «نووگرودوفکا» واقع در دونتسک را به‌دست گرفتند.

وب‌گاه الف

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه‌های آمریکایی از پایان هفته گذشته مدعی ارسال موشک‌های بالستیک ایرانی به مقصد روسیه شدند. خبری که با تکذیب نمایندگی ایران در سازمان ملل روبه‌رو شد. ادعای خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آمریکایی درباره ورود موشک‌های بالستیک ایران به روسیه، موج تازه‌ای از اتهامات علیه ایران را ایجاد کرده است. رسانه‌های آمریکایی از پایان هفته گذشته مدعی ارسال موشک‌های بالستیک ایرانی به مقصد روسیه شدند....