پنج‌شنبه 3 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تأکید کرد که مذاکرات میان کشورهای همسایه بدون مشارکت جمهوری اسلامی ایران آسیب‌پذیر خواهد بود و نقش ایران در ایجاد تفاهم و ثبات امنیتی غیرقابل انکار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین پنج‌شنبه گذشته در «مجمع اقتصاد شرق» که در شهر ساحلی ولادی‌وستوک روسیه برگزار شد، از «کامالا هریس» برای ریاست جمهوری ایالات متحده حمایت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ گفت: ممکن است حمایت پوتین از هریس یک شوخی بوده باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دونالد ترامپ تاکید کرد که از حمایت رئیس جمهوری روسیه از رقیب دموکراتش رنجیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقام‌های اوکراینی شنبه شب مدعی شد که در حمله روسیه به منطقه دونتسک پنج نفر کشته شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشریه فارن پالیسی در میزگردی به بررسی سیاست خارجی کامالا هریس نامزد دموکرات‌ها در انتخابات 5 نوامبر ریاست جمهوری آمریکا پرداخت و این گزاره را مطرح کرد که کنوانسیون ملی دموکرات‌ها چشم‌انداز جهانی دولت هریس را روشن نمی‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقام‌های اوکراینی شنبه شب مدعی شد که در حمله روسیه به منطقه دونتسک پنج نفر کشته شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بسیاری براین باورند که حمله به اوکراین ابتکار عمل شخص پوتین بود؛ در باب اهداف تزار گمانه زنی ها بسیار است، گروهی در باب تلاش او برای احیای امپراتوری از دست رفته می گویند و گروهی دیگر به هراس رهبر روسیه از افزایش نفوذغرب در شرق اروپا اشاره دارند. فارغ از این گزاره ها، به باور هر دو گروه تنها راه توقف روسیه، پایان پوتین هست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولودیمیر زلنسکی، نخست وزیر اوکراین برای جلب حمایت بیشتر به سراغ رئیس جمهور ایتالیا رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور اوکراین در راستای فشار به کشورهای غربی برای جلب حمایت و کمک بیشتر، به سراغ جورجیا ملونی نخست وزیر راست افراطی ایتالیا رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاول دوروف اعلام کرد تلگرام، نظارت بر این پلتفرم را بهبود خواهد بخشید و بعضی از ویژگی‌هایی که برای فعالیت غیرقانونی از آنها استفاده شده بود را حذف می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پاول دوروف اعلام کرد تلگرام، نظارت بر این پلتفرم را بهبود خواهد بخشید و بعضی از ویژگی‌هایی که برای فعالیت غیرقانونی از آنها استفاده شده بود را حذف می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

1 ژانویه 2024 نشست بریکس برگزار می شود و در حاشیه آن احتمال دیدار پزشکیان و پوتین با یکدیگر وجود دارد رئیس‌جمهور ایران در جریان سفر خود به کازان برای شرکت در نشست بریکس با همتای روس خود دیدار خواهد کرد. «کاظم جلالی»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو به خبرگزاری تاس اعلام کرد «مسعود پزشکیان»، رئیس‌جمهور جدید ایران قرار است در ماه اکتبر برای شرکت در نشست کشورهای عضو بریکس به کازان سفر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌جمهور اوکراین از کشورهای عضو ناتو خواست فشاری را علیه روسیه وارد کنند تا در پاییز سال جاری با شروط صلح مدنظر کی‌یف موافقت کند. رئیس‌جمهور اوکراین از کشورهای عضو ناتو خواست فشاری را علیه روسیه وارد کنند تا در پاییز سال جاری با شروط صلح مدنظر کی‌یف موافقت کند. به گزارش عرشه آنلاین، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین در جریان نشست متحدان اوکراین در پایگاه هوایی رامشتاین آلمان با...

وب‌گاه مشرق نیوز

سفیر ایران در مسکو شنبه اعلام کرد که رئیس‌جمهور به‌منظور شرکت در شانزدهمین نشست گروه بریکس به کازان روسیه سفر خواهد کرد.