دوشنبه 7 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نحوه کاهش نفوذ آمریکا در سراسر خاورمیانه، به شکل عجیبی یادآور مسیر عقب‌نشینی خفت بار امپراتوری بریتانیا از همین منطقه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در یادداشت امروز خود در اعتماد به ممیزی‌های کتاب وزارت ارشاد اعتراض کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: در شرایطی که اقتصاد روسیه به واسطه محدودیت های اعمالی غرب درگیر چالش های جدی شده، شواهد نشان می دهد که پوتین به سان قبل چندان مقبول نیست و تقریبا مشروعیتش را میان مقام های رسمی این کشور از دست داده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سردبیر نشریه بیلد پیش‌بینی می‌کند: یک مسیر دیگر پیش روی اوکراین ادامه ضد حمله و همزمان حضور در مذاکرات صلح با روسیه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک سردبیر آلمانی نوشت: تاکنون دولت ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراینی خوشبین بوده و مصمم به ادامه کارزار خود است.

وب‌گاه گسترش

وزارت دفاع روسیه امروز از خنثی‌سازی حمله تروریستی به «بلگورود» با منهدم کردن پهپاد متجاوز اوکراینی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ژنرال گنادی لوپیروف 69 ساله دومین نفر از نظامیانی است که تنها در 24 ساعت جان خود را از دست می‌دهد.

وب‌گاه عصر ایران

از زمان شروع جنگ در اوکراین، یک سری از نزدیکان پوتین در شرایطی مرموز جان باختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ژنرال گنادی لوپیروف 69 ساله دومین نفر از نظامیانی است که تنها در 24 ساعت جان خود را از دست می دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تکرار تاریخ از لشکرکشی عراق به کویت تا جنگ افروزی در اوکراین و همچنین نقش آفرینی ایران در حمایت از مقاومت از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده ارشد سابق ائتلاف ناتو مدعی شد در صورت رهگیری کشتی‌ها در آب‌های بین‌المللی توسط مسکو و تلاش برای اعمال تسلط اقتصادی بر اوکراین، احتمال وقوع جنگ دریایی مستقیم میان این ائتلاف و روسیه وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمله روسیه به اوکراین به بهانه تلاش ناتو جهت گسترش نفوذش در کشوری آغاز شد که پوتین آن را بخشی از قلمروی امپراتوری از دست رفته اش می داند؛ امپراتوری که سنگ بنایش را ایوان مخوف گذاشت. حالا پوتین تلاش دارد تا با استناد به روایت هایی که مفادشان تایید نشده سیاست سلطه گرانه اش را به گونه ای توجیه کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا موضع تندی علیه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با موضع‌گیری تندی علیه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه گفت: روسیه «کوتوله اقتصادی» است و مانند پمپ بنزینی است که صاحبش بمب اتم دارد.