دوشنبه 7 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه عصر ایران

جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیر خارجه اسبق اسپانیا در مصاحبه با روزنامه «الپائیس» به تندی علیه ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه اظهارنظر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصانیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با لحنی انتقادی درباره کمک‌های این اتحادیه به اوکراین ادعا کرد که این کمک‌ها بیش از اندازه، به تدریج و کم کم انجام شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روسیه را «کوتوله اقتصادی» خواند و مدعی شد که این کشور شبیه به پمپ بنزینی است که صاحب آن دارای سلاح اتمی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کرملین امروز شنبه (19 اوت، 28 مرداد) از دیدار «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه با فرمانده عملیات روسیه در اوکراین و سایر مقام‌های ارشد نظامی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

شبح ابر تورم به این معنی است که بانک مرکزی روسیه احتمالا برای مقابله با تورم سخت و سریع حرکت می‌کند. چند هفته پیش پیش بینی کنندگان انتظار داشتند که نرخ بهره در روسیه تا پایان سال به 10 یا 12 درصد افزایش یابد. آنان پنج ماه زودتر از حد انتظار به این سطح رسیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری آمریکا تأکید کرد که پیامدهای جنگ اوکراین بسیار فراتر از اروپا خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهوری آمریکا تأکید کرد که پیامدهای جنگ اوکراین بسیار فراتر از اروپا خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

اخیر ولادیمیر پوتین در یکی از آخرین سخنرانی های خود، لهستان را تهدید کرد. پوتین گفت: «غربِ لهستان هدیه استالین به لهستان است، اگر لهستان این را فراموش کند، ما این را به آنها یادآوری خواهیم کرد.»

خبرگزاری دانشجو

وزیر خارجه روسیه به جای رئیس‌جمهور این کشور در نشست آتی مجمع عمومی سازمان ملل شرکت خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اینتل ریپابلیک، وزارت خارجه روسیه از وضع تحریم‌های جدید علیه انگلیس خبر داد. وزارت خارجه روسیه روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد که مسکو 54 تبعه انگلیس را در فهرست تحریمی خود قرار داده است. بنا به بیانیه وزارت خارجه روسیه، شماری از روزنامه نگاران شبکه انگلیسی بی بی سی و روزنامه‌های گاردین و دیلی تلگراف به فهرست افرادی که از ورود...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسکو در اقدامی تلافی جویانه, 54 شهروند انگلیسی را از ورود به روسیه منع کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسکو در اقدامی تلافی جویانه, 54 شهروند انگلیسی را از ورود به روسیه منع کرده و آن‌ها را در فهرست سیاه قرار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه‌های روسی اعلام کردند که سرگئی لاوروف وزیر خارجه این کشور ریاست هیات اعزامی روسیه برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل را برعهده خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه که به دلیل جنایات جنگی ادعایی در اوکراین با حکم بازداشت بین‌المللی مواجه است، در نشست بریکس شرکت نمی‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا درباره گفت‌وگوی تلفنی اخیر روسای جمهور ایران و روسیه گفت: هنوز اخبار مربوط به این تماس را ندیده‌ام. بخش اصلی هم‌بستگی ایران با روسیه، عرضه پهپادها به فدراسیون روسیه برای استفاده در اوکراین است.