دوشنبه 7 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دمیترو کولبا، وزیر خارجه اوکراین مدعی شد که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه «جرایم بسیار بزرگی» انجام داده است. برای ما روشن است که هرگز پوتین و ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین را بر سر یک میز نخواهیم دید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اوکراین، ایالات متحده و ناتو با نادیده گرفتن ماهیت واقعی مسکو و استناد به سیاست‌های زمان جنگ بر اساس تحلیل ترجیحی از روسیه به عنوان یک دشمن ضعیف، خطاکار و ناتوان، ممکن است در تله بیافتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«جان کربی» هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا به شبکه تلویزیونی CNN گفت: در ماه‌های منتهی به ضدحمله علیه روسیه، ما تمام درخواست‌های موجود در فهرست خرید اوکراین را برآورده کردیم. آنها هر آنچه را که برای ضدحمله نیاز دارند دریافت کرده اند. ما همچنان به این کار ادامه می‌دهیم و مصمم هستیم که به آماده سازی نیروهای اوکراینی ادامه دهیم و مهمتر از همه، ابزارها و تسلیحات مورد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از مقامات ارشد کاخ سفید اعلام کرد که واشنگتن به اوکراینی‌ها هر آنچه را که برای تدارک ضدحمله ضد روسیه خواسته بودند داده است، اما این حمله با سرعت کمتر از حد انتظار انجام می‌شود و ادامه آن با فرا رسیدن فصل پاییز دشوارتر خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از روسیا الیوم، یکی از مقامات ارشد کاخ سفید اعلام کرد که واشنگتن به اوکراینی‌ها هر آنچه را که برای تدارک ضدحمله ضد روسیه خواسته بودند داده است، اما این حمله با سرعت کمتر از حد انتظار انجام می‌شود و ادامه آن با فرا رسیدن فصل پاییز دشوارتر خواهد شد. «جان کربی» هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا به شبکه تلویزیونی CNN گفت:...

وب‌گاه عصر ایران

دیپلمات‌های ارشد غرب تصریح کرده بودند، علی‌رغم آن‌که کی‌یف پتانسیل پیشرفت را دارا است، اما بعید است که طی هفته‌های آتی، موازنه قوا در جنگ اوکراین تغییر کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرها از اجتناب ولادیمیر پوتین در اجلاس سالانه رهبران بریکس در آفریقای جنوبی حکایت دارد؛ موضوعی که برخی تحلیلگران آن را با احتمال دستگیری و استرداد پوتین در کشورهای عضو دیوان بین‌المللی دادگستری ازجمله آفریقای جنوبی مرتبط می‌دانند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پاپ فرانسیس خواستار نشست سران روسیه و اوکراین برای دستیابی به صلح شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در اواخر این ماه، رهبران بریکس در آفریقای جنوبی برای اجلاس سالانه خود ملاقات خواهند کرد. با این حال، ولادیمیر پوتین در این نشست غائب خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاپ فرانسیس خواستار برگزاری نشست پوتین و زلنسکی برای دستیابی به صلح شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد برای بازگشت روسیه به توافق غلات تلاش همه‌جانبه‌ای را انجام داده و منتظر پاسخ مسکو به سازمان ملل است!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور اوکراین یک جلسه اضطراری درباره روند کند ضدحملات ارتش اوکراین تشکیل داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بسیاری در اوکراین و کشورهای دیگر بر این باورند که پیشرفت‌های ضدحملات اوکراین علیه مواضع روسیه بسیار کندتر از انتظارهاست.

وب‌گاه گسترش

وزارت دفاع روسیه از دفع حملات ارتش اوکراین در محورهای مختلف درگیری خبر داد.