دوشنبه 7 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهوری روسیه تاکید کرد: باید درصد تولید جدیدترین سلاح‌ها را افزایش داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین دستور افزایش تولید پهپادهای تهاجمی را صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبر نقل مکان وزیر خارجه سابق اتریش به روستایی در روسیه سه‌شنبه از سوی یک رسانه روسیگزارش شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین به رئیس یک شرکت دفاعی دولتی دستور داد تا تولید پهپادهای تهاجمی را افزایش دهد و این در حالیست که جنگ هواپیماهای بدون سرنشین در اوکراین افزایش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده سابق نیروهای متحد در اروپا معتقد است که روند مقدمات برای آموزش خلبانان اوکراینی برای پرواز با جنگنده‌های اف -16 کُند است چرا که برخی کشورها نگرانند این اقدام باعث تحریک و عصبانیت روسیه شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در روز سه‌شنبه با سیریل رامافوسا، همتای آفریقای جنوبی خود تلفنی گفتگو کرد.

وب‌گاه عصر ایران

میخائیلو پودولیاک، مشاور رئیس جمهوری اوکراین: ولودیمیر زلنسکی تا به حال از بیش از دوازده اقدام تروریستی جان سالم به در برده است.

وب‌گاه عصر ایران

مامورین سرویس امنیتی اوکراین با جمع‌آوری اطلاعات در رابطه با «اقدامات خرابکارانه مظنون» و اقدامات امنیتی بیشتر، نقشه ترور را خنثی کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با وجود تعریبف و تمجیدها از رشد اقتصادی چین، برخی کارشناسان به استناد متغیرهای مختلف، از کاهش نرخ رشد اقتصادی این کشور سخن می گویند و حال اقتصاد چین را در مسیر تبدیل شدن به بیماری در حال احتضار توصیف می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: در شرایطی که گروهی از ناظران از رشد اقتصادی چین می گویند، گروهی دیگر با استناد به متغیرهای مختلف بر این باورند که نرخ رشد اقتصادی این کشور کاهش یافته و اقتصاد چین در مسیر تبدیل شدن به بیماری در حال احتضار قرار دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سفیر مسکو در دوحه با اشاره به موضع قطر در نپیوستن به تحریم‌های غرب علیه روسیه، گفت که روابط دوجانبه باوجود فشارهای خارجی، توسعه می‌یابد و دو کشور در حال همکاری برای اجرای معاملات با ارزهای ملی هستند.

وب‌گاه گسترش

رسانه‌های رمزارزی محلی گزارش داده‌اند که دولت روسیه، ارزهای دیجیتال صادرشده توسط سایر کشورها را هم به طور قانونی به رسمیت شناخته است. تغییرات قانونی مربوطه در کنار تصویب یک قانون اختصاصی برای تنظیم روبل دیجیتال خود روسیه ایجاد شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابعی در ریاست‌جمهوری ترکیه در گفتگو با خبرگزاری «اسپوتنیک» اعلام کردند که رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه قصد دارد در دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه بحث آتش‌بس و احیای گفتگو‌های صلح بین روسیه و اوکراین را مطرح کند. اردوغان روز جمعه اعلام کرد که مشتاقانه منتظر سفر ولادیمیر پوتین همتای روس خود به ترکیه است. به گزارش ینی شفق، رئیس...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایلان ماسک که ثروتمندترین فرد جهان است، گفت این هفته معلوم می‌شود که آیا به عمل جراحی نیاز دارد یا خیر.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حملات پهپادی اوکراین به داخل خاک روسیه زمانی احتمال غیرقابل‌تصوری به نظر می‌رسید، اما چنین حملاتی به یکی از اتفاقات رایج جنگ تبدیل شده‌اند. کی‌یف نیز جسورانه هشدار داده که تعداد بیشتری از پهپادها در راه است

وب‌گاه عصر ایران

پروژه جت تجاری مافوق صوت روسیه "سوئیفت" نام دارد، با ظرفیت مسافر 20تا25 نفر، حداکثر وزن برخاست 78 تن، پیشرانه جدید با رانش 22000 پوند و برد 11000 کیلومتر. این جت سرعت کروز حدود 1.6 ماخ و حداکثر سرعت 1.8 را خواهد داشت.