جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کرملین تاکید کرد که خزیدن ناتو به سمت شرق، ملت‌های اروپای شرقی را امن‌تر نکرده، بلکه برعکس آن اتفاق افتاده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کرملین با بیان اینکه «توسعه ناتو هیچ کمکی به امنیت اروپا نکرده است»، گفت: تلاش‌های ناتو برای تبدیل اوکراین به یک پایگاه ضد روسیه منجر به جنگ فعلی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس نظامی و افسر سابق اطلاعاتی تفنگداران دریایی آمریکا گفت که به‌نظر می‌رسد بریکس با به چالش کشیدن گروه غربی جی هفت به گسترش خود ادامه داده و قوی‌تر شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

دربیست‌وهفتمین مجمع بین‌المللی اقتصادی سن‌پترزبورگ اعلام شد که محموله صادراتی ذغال‌سنگ روسیه قرار است از طریق کریدور شمال - جنوب و با گذر از ایران و از طریق بندرعباس، با کشتی راهی هند شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور آمریکا از همتای اوکراینی خود بابت تاخیر چندین ماهه تایید کمک‌های نظامی به اوکراین عذرخواهی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری «تاس»، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه عصر روز جمعه در جریان نشست عمومی مجمع بین‌المللی اقتصادی سن‌پترزبورگ (SPIEF-2024) یادآور شد: روسیه هرگز لفاظی‌ها در خصوص تشدید تنش هسته‌ای را آغاز نکرده بود و این مقامات برخی کشور‌های غربی بودند که این موضوع را مطرح کردند و مسکو فقط به سخنان آن‌ها پاسخ داد. پوتین یادآور شد که هنوز موقعیتی...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عصر ایران

در یک اتفاق نادر در هفته جاری، دو زن که گمان می‌رود دختران ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه هستند، در یک نشست اقتصادی در سن‌پترزبورگ در انظار عمومی ظاهر شدند. دو زن مذکور، روز‌های پنج‌شنبه و جمعه به عنوان سخنران در این نشست سالانه که قرار است پوتین در ساعات پایانی جمعه در آن سخنرانی مهمی ارائه کند، ظاهر شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پسکوف رئیس هیات امنای فدراسیون شطرنج روسیه در واکنش به اقدام فدراسیون بین‌المللی شطرنج که بمدت دو سال روسیه را از عضویت در این فدراسیون محروم کرد، گفت: ما قطعاً فکر می کنیم که این تصمیم ناعادلانه است و از منافع خود دفاع خواهیم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فدراسیون بین‌المللی شطرنج بمدت دو سال روسیه را از عضویت در این فدراسیون محروم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی حمله اوکراین به 2 منطقه در خرسون و لوهانسک دستکم 25 نفر کشته و 50 نفر زخمی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «ولادیمیر سالدو» فرماندار منصوب روسیه در خرسون جمعه شب در پیامی در تلگرام نوشت: در پی بمباران شهر کوچک «سادوف» توسط جنگجویان کی‌یف، یک فروشگاه مملو از مشتری و کارگر نابود شد. 22 نفر کشته و 15 تن دیگر زخمی شدند.

وب‌گاه 55 آنلاین

در یک اتفاق نادر در هفته جاری، دو زن که گمان می‌رود دختران ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه هستند، در یک نشست اقتصادی در سن‌پترزبورگ در انظار عمومی ظاهر شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام کاخ سفید گفت: «ما ممکن است در سال‌های آینده به نقطه‌ای برسیم که در آن تعداد تسلیحات مستقر شده فعلی افزایش یابد. در صورتی که رئیس جمهور چنین تصمیمی بگیرد، ما باید کاملاً آماده باشیم که این تصمیم را اجرا کنیم.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک مقام آمریکایی تاکید کرد که آمریکا به کنترل تسلیحات بین المللی و رژیم های منع اشاعه که برای محدود کردن گسترش سلاح های هسته ای طراحی شده اند، متعهد است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمایت بی قید و شرط واشنگتن و ادامه کمک‌های نظامی به رژیم صهیونیستی، «توطئه برای ارتکاب نسل کشی» و «همدستی در نسل کشی» است که در کنوانسیون نسل کشی تعریف شده است.