جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر مرکز مطالعات ایران معاصر در روسیه با اشاره به فضاسازی غرب درباره تفاهم‌نامه جامع و بلندمدت همکاری‌های تهران و مسکو گفت: در این موضوع باید مراقب بود و افکار عمومی نباید دروغ‌های غرب در این باره را باور کند.

وب‌گاه عصر ایران

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه شخصا دستور برگزاری این رزمایش را در پاسخ به آنچه روسیه به عنوان تهدید غرب در حمایت از اوکراین توصیف می‌کند، صادر کرد. / عکس: تصویر برگرفته از ویدئو وزارت دفاع روسیه از رزمایش روز چهارشنبه 12 ژوئن 2024- آسوشیتدپرس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیشنهاد انعقاد یک توافقنامه جامع همکاری 20 ساله میان ایران و روسیه از نزدیک به سه سال پیش در دیدار سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور فقید ایران و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در سمرقند مطرح شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از انتشار خبری مبنی بر تعلیق مذاکرات تهران و مسکو برای تکمیل یک معاهده جدید همکاری‌های بلندمدت، اظهارنظرهای ضد و نقیض از سوی مقام‌های ایران و روسیه در خصوص سرنوشت توافق جامع همکاری‌های بلندمدت 20ساله ایران و روسیه ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا و همتای اوکراینی‌اش در اجلاس سران گروه هفت، توافقنامه امنیتی دوجانبه‌ای را امضا خواهند کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور آمریکا و ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین امروز (پنجشنبه) در اجلاس سران گروه هفت، توافقنامه امنیتی دوجانبه‌ای را برای همکاری بلندمدت دفاعی و امنیتی میان دو کشور امضا خواهند کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز در بیانیه‌ای به تشریح محورهای رایزنی میان «پوتین» و رئیس جمهور بلاروس پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دفتر ریاست جمهوری روسیه در بیانیه‌ای به تشریح محورهای رایزنی میان «پوتین» و رئیس جمهور بلاروس پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اعمال تحریم‌های امروز علیه کشورش از سوی واشنگتن تأکید کرد: مسکو مانند همیشه، چنین اقدامات تهاجمی را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اعمال تحریم‌های جدید آمریکا علیه مسکو تأکید کرد: مسکو مانند همیشه، چنین اقدامات تهاجمی را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه قانون توافقنامه تجارت آزاد بین اتحادیه اقتصادی اوراسیا را امضا کرد تا اولین کشور اجرا کننده این توافق باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری تاس در گزارشی به نقل از دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین نوشت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه اگر با خطوط هوایی داخلی این کشور سفر کند دچار سانحه نمی‌شود. خبرگزاری تاس در گزارشی به نقل از دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین نوشت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه اگر با خطوط هوایی داخلی این کشور سفر کند دچار سانحه نمی‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت که ولادیمیر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور روسیه از درخواست ترکیه برای پیوستن به گروه بریکس استقبال کرد. اظهارات پیشین اردوغان نیز نشان داد آنکارا، برای پیوستن به شانگهای اشتیاق فراوانی دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه قانون جدیدی را امضا کرده که توافق تجارت آزاد میان اعضای اتحادیه اقتصای اوراسیا و ایران را به تصویب می‌رساند.