جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رسمی کره شمالی خبر داد کیم جونگ اون رئیس کره شمالی در پیامی برای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، اظهار کرد کشورش دوست شکست ناپذیر روسیه است. کیم در این پیام با اشاره به روز ملی روسیه، نوشت: دیدار سال گذشته او با پوتین در یکی از تاسیسات پرتاب فضایی روسیه، روابط دوستانه استراتژیک دیرینه بین دو کشور را تقویت کرد. علاوه بر این، رئیس کره...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه قانونی را امضا کرد که به موجب آن توافقنامه تجارت آزاد بین اتحادیه اقتصادی اوراسیا با ایران تصویب گردید. سند مربوطه در تارنمای انتشارات رسمی اسناد حقوقی روسیه درج شده است. پیش از این، شورای فدراسیون روسیه توافقنامه تجارت آزاد میان اتحادیه اقتصادی اوراسیا و ایران را تایید کرده بود. توافقنامه تجارت آزاد میان اتحادیه...

خبرگزاری دانشجو

سکوت کاخ سفید درباره انتقال جدید سامانه پاتریوت به اوکراین، تلاش آلمان، دانمارک، هلند و نروژ برای ارسال 100 موشک پاتریوت به کی‌یف، لزوم بازگشت اوکراین به چارچوب قانونی مذاکرات و حمایت ورشو از پذیرش سریع کی‌یف در ناتو، از رویداد‌های پیرامون جنگ هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن اعلام کرد که مقامات و دیپلمات های سفارت روسیه در خاک آمریکا روزانه پیام‌های تهدیدآمیز دریافت می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه در رایزنی با وزیر امور خارجه ترکیه در مسکو گفت: روسیه با دقت تمام ابتکارات ترکیه در مورد کشتیرانی در دریای سیاه را بررسی می کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: تهران و مسکو عزم جدی و راسخ دارند تا همکاری‌های دوجانبه خود را در زمینه‌های مختلف توسعه دهند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در یک نشست خبری تأکید کرد که در صورت مصادره دارایی‌های این کشور در غرب، مسکو برای انجام اقدامات متقابل سیاسی و اقتصادی درنگ نخواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری دولتی روسیه روز سه‌شنبه به نقل از یک مقام وزارت خارجه روسیه گزارش داد که توافق جدید بین مسکو و تهران در زمینه همکاری همه‌جانبه به دلیل مشکلاتی که شرکای ایرانی با آن مواجه هستند، به طور موقت به حالت تعلیق درآمده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روسیه و ایران در سال‌های اخیر روابط نزدیکی برقرار کرده‌اند و در تلاش برای برقراری آنچه می‌گویند نظم جهانی چندقطبی است، علیه آنچه به‌عنوان سیاست خارجی مخرب ایالات متحده می‌دانند، فشار آورده‌اند.

وب‌گاه فرارو

یک درماتولوژیست می‌گوید: دلیل این که چهره بعضی از سیاستمداران بعد از انجام کار‌های جوان‌سازی تغییرات غیرعادی می‌کند، می‌تواند این باشد که میزان مواد تزریق‌شده به صورتشان زیاد است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری دولتی روسیه روز سه‌شنبه به نقل از یک مقام وزارت خارجه روسیه ادعا مرد که توافق جدید بین مسکو و تهران در زمینه همکاری همه جانبه به دلیل مشکلاتی که شرکای ایرانی با آن مواجه هستند، به طور موقت به حالت تعلیق درآمده است. خبرگزاری دولتی روسیه روز سه‌شنبه به نقل از یک مقام وزارت خارجه روسیه گزارش داد که توافق جدید بین مسکو و تهران در زمینه همکاری همه جانبه به دلیل مشکلاتی که شرکای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سناتور تندرو جمهوری‌خواه سنای آمریکا، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را تشنه قدرت خواند و افزود: پوتین در تلاش است تا با زور اسلحه، امپراطوری روسیه را احیا کند و اشغال اوکراین اولین قدمی است که وی در این راه برداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده تندرو جمهوری‌خواه سنای آمریکا با تاکید بر اینکه واشنگتن اجازه پیروزی روسیه در درگیری با اوکراین را نمی‌دهد، گفت: موفقیت مسکو در این مناقشه به معنای از دست دادن دسترسی مستقیم ایالات متحده به ذخایر معدنی سرشار و گسترده کی‌یف است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه ایران و دیپلمات‌های ارشد دیگر کشورهای عضو بریکس در روز نخست نشست بیانیه‌ای را بررسی و تصویب کردند که پیش از آن، شرپاها (فرستادگان ویژه ملی) کشورهای عضو این گروه طی سه روز قبل درباره آن تبادل نظر کرده بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه روسیه در پایان روز نخست نشست کشورهای عضو گروه بریکس در نیژنی‌نووگرود بیانیه این گروه در 54 بند را منتشر کرد که مفاد آن گستره زیادی از مسائل جهان از جمله تحولات و مناقشات منطقه‌ای و بین‌المللی را در بر می‌گیرد.