جمعه 4 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری روسیه امروز طی سخنانی شرایط کشورش برای صلح با اوکراین را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه اظهار داشت که غرب با غرور و خودخواهی خود جهان را به نقطه‌ای رسانده که بازگشت از آن تقریبا ممکن نیست

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اوکراین و حامیان غربی‌اش بر سر آموزش خلبانان جنگنده اف -16 به اختلاف خورده‌اند و کی‌یف خواستار آموزش تعداد بیشتری از خلبانان خود است، اما غرب این کار را «اتلاف منابع» می‌داند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از عادی‌سازی روابط دیپلماتیک میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان بسیاری از کارشناسان معتقد بودند این رویداد سرآغازی برای موج عادی‌سازی روابط تهران و دیگر کشورها ازجمله مصر و بحرین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه کره جنوبی جمعه در بیانیه‌ای گفت: «کیم هونگ کیون» معاون وزیر خارجه کره جنوبی در تماس تلفنی با «کورت کمپل» معاون وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که سفر پوتین نباید با نقض قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل منجر به تعمیق همکاری نظامی میان پیونگ یانگ و مسکو شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقام‌های ارشد آمریکا و کره جنوبی در یک تماس تلفنی اضطراری درباره سفر احتمالی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به کره شمالی گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به منظور تضمین امنیت اطلاعات روسیه، استفاده از خدمات اینترنتی کشورهای غیردوست را ممنوع کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اولاف شولتس صدراعظم آلمان پنجشنبه مدعی شد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مورد کاهش حمایت بین‌المللی از اوکراین دچار اشتباه شد و گروه هفت همچنان متعهد به حمایت از کی‌یف است.

وب‌گاه عصر ایران

کاخ کرملین روز پنج‌شنبه اعلام کرد: به ابتکار طرف ایرانی، ولادیمیر پوتین تماسی تلفنی با مخبر برقرار کرد. طرفین تمایل خود را مبنی بر توسعه همکاری‌های ایرانی - روسی از جمله اجرای پروژه‌های مشترک در حوزه‌های انرژی و ترابری ابراز کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری عصر امروز پنجشنبه در گفتگوی تلفنی با آقای ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه ضمن قدردانی مجدد از ابراز همدردی دولت این کشور با دولت و ملت ایران در پی شهادت دکتر رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و همچنین تبریک فرا رسیدن روز ملی فدراسیون روسیه، روابط تهران و مسکو را راهبردی و متکی بر اصول تغییرناپذیر عنوان کرد و افزود: اجرای کامل همه توافقات صورت گرفته از جمله...

وب‌گاه خبر آنلاین

مخبر در تماس با پوتین ضمن مرور همکاری‌های دو و چندجانبه ایران و روسیه به ویژه در بخش کریدور ترانزیتی شمال - جنوب، مجموعه بریکس و اتحادیه اقتصادی اوراسیا، بر اهمیت تحکیم مبانی حقوقی همکاری‌های فی‌مابین تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه گفت: سند جامع همکاری‌های دو کشور را مبنای حقوقی مناسبی برای توسعه روابط فیمابین است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پکن در حال ارائه طرح صلح خود برای اوکراین است که به طور جداگانه از اجلاس آتی صلح سوئیس پیش برده می‌شود. دیپلمات‌ها می‌گویند چین این طرح را با کشورهای در حال توسعه در میان گذاشته است.