چهارشنبه 11 مهر 1403

پاسخ به ماجراجویی اسرائیل برایشان جبران ناپذیر خواهد بود

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
پاسخ به ماجراجویی اسرائیل برایشان جبران ناپذیر خواهد بود

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: موج بعدی واکنش ایران در صورت ماجراجویی احتمالی اسرائیل، قطعاً از نظر وسعت و اهداف برای آنها هرینه سنگینی خواهد داشت.

- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست علنی امروز مجلس، در جمع خبرنگاران با اشاره به عملیات شب گذشته سپاه پاسداران علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی گفت: هر اقدامی چه در سطح راهبردی و چه تاکتیکی پیامی دارد و پیام ما در عملیات وعده صادق2 به مردم عزیزمان این بود که بدانند جمهوری اسلامی ایران به عهد و پیمان خودش پایبند است. ما همان روز که مهمان عزیزمان را در خانه مان شهید کردند، گفتیم انتقامی سخت و پشیمان کننده، عذاب‌آور و دردناک خواهیم گرفت و عملیات شب گذشته، صادق الوعد بودن مسئولان ما را ثابت کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: دومین پیام این عملیات به جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه و فلسطین بود. جمهوری اسلامی همواره پشتیبان جبهه مقاومت است و ما سعی کردیم که پشتیبانی‌هایمان را در حد و اندازه و نیاز این جبهه تعریف کنیم.

عزیزی گفت: عملیات شب گذشته ثابت کرد که چندین سال شعار و ادعای رژیم صهیونیستی در رابطه با گنبد آهنین و سایر سامانه های پدافندی‌اش، شکست خورده است.

وی ادامه داد: عملیات دیشب نشان داد که ما در جنگ شرافتمندانه عمل می‌کنیم و در شرایطی که دشمن، مهمان بی دفاع ما را در خانه ما مورد حمله قرار داد، ما پاسخ شرافتمندانه‌ای به او دادیم و به مراکز نظامی و اطلاعاتی و جاسوسی او حمله کردیم.

عزیزی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی دچار خطای تحلیل و خطای محاسباتی شده و همین خطا باعث شده تا اقداماتی انجام بدهد که زمینه فروپاشی و سقوطش را فراهم می‌کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: پیام واضح ما برای آمریکا و رژیم صهیونیستی این است که از اتفاقات ماه‌های گذشته عبرت بگیرند. ما به آمریکایی‌ها تاکید می‌کنیم که نمی‌توانند به وسیله رژیم صهیونیستی در غرب آسیا به اهدافشان برسند، چرا که این رژیم از کار افتاده است.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی هم باید به این باور قطعی رسیده باشه که اگر دوباره بخواهد اشتباهی کند، موج بعدی واکنش ایران قطعاً از نظر وسعت و اهداف برای آنها و ساکنین شهرک‌های اشغالی هرینه سنگینی خواهد داشت و دیگر جایی برای سکونت و ماندن برای آنها باقی نمی‌گذارد.