پنج‌شنبه 7 تیر 1403

پاسخ غیرمنتظره نتانیاهو به اعتراض کاخ سفید / روابط تیره و تار شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
پاسخ غیرمنتظره نتانیاهو به اعتراض کاخ سفید / روابط تیره و تار شد

اقتصادنیوز: بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به اعتراض کاخ سفید از او بابت انتشار ویدئوی انتقادی از دولت آمریکا پاسخ داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، نتانیاهو گفت: اگر برای رساندن سلاح و مهماتی که (رژیم) اسرائیل برای بقا به آنها نیاز دارد حمله شخصی به من لازم است، حاضرم این حملات را بپذیرم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تازگی با انتشار یک ویدئویی گفته بود که دولت آمریکا ارسال سلاح و مهمات برای این رژیم را قطع کرده است.

پیش تر جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفته بود که ویدئوی نتانیاهو بسیار ناامیدکننده، حیرت‌آور و نگران‌کننده بوده است.

کربی گفت: ما نگرانی خودمان را در سطوح مختلف به (رژیم) اسرائیل اعلام کردیم و می‌بایست از نتانیاهو پرسید که تفکرش چیست.

رسانه‌های آمریکایی پیش تر گزارش داده بودند که به دلیل انتشار ویدئوی نتانیاهو، کاخ سفید نشست با مقام‌های ارشد اسرائیلی درباره ایران را که قرار بود روز پنجشنبه برگزار شود، لغو کرده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین هفتم اکتبر 2023 (پانزدهم مهر ماه 1402)، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران وحشیانه این منطقه است.

پس از گذشت بیش از هشت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید