پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

پاپ فرانسیس

پاپ فرانسیس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استولتنبرگ، دبیرکل ناتو مخالفت خود با اظهارات «پاپ فرانسیس» مبنی بر اینکه اوکراین باید شجاعت برافراشتن پرچم سفید را داشته باشد، اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کرملین در واکنش به اظهارات اخیر رهبر کاتولیک‌های جهان درباره جنگ اوکراین گفت که رییس جمهور روسیه به دفعات نسبت به مذاکره با کی‌یف اعلام آمادگی کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کنعانی گفت: آمادگی داریم که برای حل و فصل بحران اوکراین در چارچوب مناسبات دوستانه‌ای که با دو طرف داریم میانجی‌گری کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه نیویورک‌تایمز وشت: آماده سازی جنگنده‌های اف -16، تحویل آنها و آموزش خلبانان پیچیده است و این اقدام شاید در ژوئیه 2024 انجام شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی متحدان غربی کی‌یف اظهارات رهبر کاتولیک‌های جهان مبنی بر اینکه اوکراین باید شجاعت برافراشتن پرچم سفید صلح را برای مذاکره با روسیه داشته باشد را محکوم کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه اوکراین اظهار داشت که پاپ فرانسیس اشتباه کرد که پیشنهاد کرد کی‌یف باید مذاکرات با مسکو را از سر بگیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«دیمیترو کولبا» وزیر امور خارجه اوکراین با اشاره به اینکه در طول جنگ جهانی دوم پاپ پیوس دوازدهم سیاست بی‌طرفی را دنبال می‌کرد، نوشت: «وقتی صحبت از پرچم سفید به میان می‌آید، ما استراتژی واتیکان را از نیمه اول قرن بیستم می‌دانیم.»

وب‌گاه مشرق نیوز

جنگ اوکراین به خودشان مربوط است ولی برخی از مدعیان اصلاحات را بگو که چه تشتکی برای زلنسکی می‌پرانند و فقط به این علت که نوکر آمریکا بود با چاپ عکس تمام قد او در صفحه اول او را «فرمانده میدان»!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه لهستان اظهار داشت: نظامیان ناتو در حال حاضر در اوکراین حضور دارند و من می خواهم صمیمانه از نمایندگان این کشورها برای این موضوع تشکر کنم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کلیسای واتیکان در واکنش به انتقادات از اظهارات رهبر کاتولیک‌های جهان درباره تسلیم شدن اوکراین در جنگ با روسیه، بیانیه‌ای منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر کاتولیک‌های جهان از مقامات دولت اوکراین خواست در آغاز گفت‌وگوهای صلح با روسیه شجاعت نشان دهند و آن را شرم‌آور ندانند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر کاتولیک‌های جهان شنبه گفت که اوکراین باید شجاعت نشان دادن «پرچم سفید» را داشته باشد و برای پایان دادن به جنگ با روسیه مذاکره کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر کاتولیک‌های جهان شنبه گفت که اوکراین باید شجاعت نشان دادن «پرچم سفید» را داشته باشد و برای پایان دادن به جنگ با روسیه مذاکره کند.

وب‌گاه عصر ایران

پاپ فرانسیس امروز (شنبه) در مصاحبه‌ای بر ضرورت برون‌رفت اوکراین از بحران تاکید و مواضع خود را در این زمینه اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

پاپ فرانسیس همچنین بر آرزوی خود برای آزادی زندانیان و افزایش کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه تأکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرانسیس خواستار پایان‌دادن به درگیری شد و اعلام کرد ویرانی وحشتناک باعث درد و عواقب وحشتناکی برای ضعیفان و فقرا شد.