پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

پاپ فرانسیس

پاپ فرانسیس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پاپ فرانسیس خواهان توقف درگیری و جنگ در تمام جبهه‌ها از جمله جبهه لبنان شد.

وب‌گاه فرارو

ستاره شناس فرانسوی و پیشگوی معروف قرن 16 میلادی برخی از وقایع سال 2024 را پیشگویی کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: انشاءالله مشارکت در انتخابات باید به بالای 50 درصد برسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور دکتر رئیسی فرمودند: کسانی که دارای جایگاه‌ها و مسئولیت اجرایی هستند باید برای ترویج نماز الگوسازی کنند؛ این الگوسازی نیز باید با سلوک، عمل و روح نماز خود آنان صورت گیرد و عمل و کیفیت نماز آنها دیگران را به نماز دعوت کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختر کاپشن صورتی با گوشواره قلبی یکی از شهدای انفجارهای تروریستی کرمان بود. دختری 2 ساله به نام ریحانه سلطانی نژاد که به همراه 7 نفر دیگر از اعضای خانواده اش در این حادثه به شهادت رسیدند. اما ریحانه که بود و این حادثه چطور رخ داد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

اولین تصویر واضح از عاملان عملیات تروریستی کرمان که به شهادت ده ها نفر انجامید منتشر شد. اولین تصویر واضح از عاملان عملیات تروریستی کرمان که به شهادت ده ها نفر انجامید منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان در پیامی با بازماندگان و آسیب‌دیدگان حمله تروریستی در کرمان ابراز همدردی کرده و تسلیت گفت. پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان در پیامی با بازماندگان و آسیب‌دیدگان حمله تروریستی در کرمان ابراز همدردی کرده و تسلیت گفت. به گزارش عرشه آنلاین؛ در پی حمله تروریستی عصر چهارشنبه در کرمان، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان تسلیت خالصانه و اندوه خود را ابراز...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر کاتولیک‌های جهان در پیامی با بازماندگان و آسیب‌دیدگان حمله تروریستی در کرمان ابراز همدردی کرده و تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر کاتولیک‌های جهان در پیامی با بازماندگان و آسیب‌دیدگان حمله تروریستی در کرمان ابراز همدردی کرده و تسلیت گفت.

وب‌گاه گسترش

مرگ پاپ، برکناری پادشاه بریتانیا و قحطی و خشکسالی از مهمترین پیشگویی های نوستراداموس برای سال سال 2024 است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوستراداموس و پیشگویی‌هایش در دنیا طرفداران خاص خود را دارند؛ خیلی از افراد معتقدند که نوستراداموس در برخی از پیشگویی‌هایش، ظهور سیاستمداری مثل آدولف هیتلر را پیش‌بینی کرده است. پیش‌بینی‌های خطرناک و ناخوشایند پیشگوی معروف برای سال 2024 نوستراداموس و پیشگویی‌هایش در دنیا طرفداران خاص خود را دارند؛ خیلی از افراد معتقدند که نوستراداموس در برخی از پیشگویی‌هایش، ظهور سیاستمداری مثل آدولف...

وب‌گاه فرارو

برخی از افراد براین باورند که نوستراداموس قادر به پیش‌بینی اتفاقات مختلف بوده است. نوستراداموس در سال 1566 درگذشت، ولی شهرت او به عنوان یک پیشگو همچنان پابرجاست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم بزرگداشت میلاد حضرت مسیح (ع) با حضور آیت‌الله رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع)، جناب آقای آندژی یوزوویچ اسقف اعظم ایتالیا، حجت الاسلام والمسلمین سعید جازاری، رییس دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) و دانشجویان بین المللی و مهمانان خارجی از بیش از 30 ملیت مختلف روز سه شنبه 5 دی‌ماه 1402 در سالن همایش‌های دانشگاه بین المللی اهل‌بیت (ع)...

وب‌گاه فرارو

استاد بازنشسته‌ی فلسفه در دانشگاه کینگز کالج پنسیلوانیا، گفت: مقابله با تغییرات آب‌وهوایی، تمام دغدغه‌های زیست‌محیطی دیگر را که اکنون در موقعیت اورژانسی و اضطرار هستند به حاشیه می‌راند؛ اگر نتوانیم به‌شکل موثری با تغییرات آب‌وهوایی مقابله کنیم، بین 500 تا هزار سال آینده، دیگر چیزی به‌عنوان نسل‌های آینده نداریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس قوه قضاییه در بخشنامه ای، دستور اعطای مرخصی به مدت 10 روز برای محکومان مسیحی واجد شرایط در سراسر کشور را صادر کرد.