پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

پاپ فرانسیس

پاپ فرانسیس

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: پاپ فرانسیس در دیدار با حجت الاسلام مختاری گفت: هر روز وقایع وحشتناک غزه را پیگیری می‌کنم و حتی تلفنی با برخی از شخصیت‌های با نفوذ دینی ارتباط برقرار می‌کنم و خواهان آتش بس فوری هستم و معتقدم این جنگ به جز نابسامانی و تخریب و از دست دادن انسان‌های بی‌گناه به ویژه زنان و کودکان، حاصل دیگری ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس فدراسیون کشتی گفت: من به رئیس جمهور نامه نوشتم و 21 مربی و کشتی‌گیر را برای موافقت با صدور مجوز واردات خودرو معرفی کردیم و می‌خواهیم شامل حال آنها هم بشود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه اسرائیل با عدم تمدید مجوز اقامت یکی از کارمندان این سازمان گفت: ما با کسانی که با حامیان حماس همکاری دارند، همکاری نخواهیم کرد!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پاپ فرانسیس با اشاره به جنگ غزه در مراسم کریسمس گفت: امشب، قلب‌های ما در بیت‌لحم است، جایی که شاهزاده صلح بار دیگر با منطق بیهوده جنگ و با برخورد اسلحه‌ها طرد می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سارا نتانیاهو برای آزادی اسرا اسرائیلی نامه ای به پاپ نوشت گفت: «مداخله شما می‌تواند شرایط را تغییر دهد و جان‌های ارزشمند را نجات دهد».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با آغاز جشن‌های سال نو میلادی، پلیس کشورهای فرانسه، آلمان و اتریش از آماده‌باش نیروهایشان برای مقابله با تهدیدهای تروریستی خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاپ فرانسیس با اشاره به جنگ غزه و همزمان با تعطیلات کریسمس گفت که پیام صلح حضرت عیسی مسیح توسط «منطق بیهوده جنگ» در حال غرق شدن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت دارایی اسرائیل بسته شدن 10 وزارتخانه دولتی را به دلیل هزینه‌های جنگ غزه ضروری می‌داند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شمار شهدای بمباران ارودگاه المغازی در مرکز نوار غزه به 70 نفر افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رهبر کاتولیک‌های جهانی در سخنانی به مناسبت آغاز جشن‌های کریسمس «منطق جنگ» را پوچ خواند و خواستار برقراری صلح شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر کاتولیک‌های جهان در سخنانی به مناسبت آغاز جشن‌های کریسمس «منطق جنگ» را پوچ خواند و خواستار برقراری صلح شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس دولت سیزدهم در نامه به پاپ اظهار امیدواری کرد که در آستانه سال جدید میلادی، شاهد اقدام فوری جامعه جهانی و تمامی انسان‌های پاک سیرت در جهت توقف کشتار مردم بی‌گناه غزه باشیم.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور اظهار امیدواری کرد که در آستانه سال جدید میلادی، شاهد اقدام فوری جامعه جهانی و تمامی انسان‌های پاک سیرت در جهت توقف کشتار مردم بی‌گناه غزه باشیم و بتوانیم با تمسک و استعانت از آیین پر مهر انبیاء الهی به ویژه حضرت عیسی مسیح (ع)، بر چالش‌های متعدد بشری فائق آمده و گام‌های موثری در مسیر رشد و اعتلای ملت‌هایمان برداریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور در پیامی به رهبر کاتولیک‌های جهان سال نو میلادی را تبریک گفت و درباره وضعیت غزه هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور گفت: امیدواریم در آستانه سال جدید میلادی، شاهد اقدام فوری جامعه جهانی و تمامی انسان‌های پاک سیرت در جهت توقف کشتار مردم بی‌گناه غزه باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیدابراهیم رئیسی اظهار امیدواری کرد که در آستانه سال جدید میلادی، شاهد اقدام فوری جامعه جهانی و تمامی انسان‌های پاک سیرت در جهت توقف کشتار مردم بی‌گناه غزه باشیم و بتوانیم با تمسک و استعانت از آیین پر مهر انبیاء الهی به ویژه حضرت عیسی مسیح (ع)، بر چالش‌های متعدد بشری فائق آمده و گام‌های موثری در مسیر رشد و اعتلای ملت‌هایمان برداریم.