پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

پاپ فرانسیس

پاپ فرانسیس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاپ فرانسیس با اشاره به «رنج مردم فلسطین»، بار دیگر خواستار پایان دادن به درگیری‌ها در غزه شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبر کاتولیک‌های جهان امروز بار دیگر خواستار پایان دادن به درگیری‌ها در غزه شد. رهبر کاتولیک‌های جهان امروز بار دیگر خواستار پایان دادن به درگیری‌ها در غزه شد. به گزارش عرشه آنلاین، پاپ فرانسیس در آیین دعای «آنجلوس» با اشاره به رنج مردم فلسطین، اظهار داشت: هر روز این درد را به دلیل خصومت‌های جاری، هزاران کشته، مجروح و آواره [در غزه] در قلبم احساس می‌کنم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هبر کاتولیک‌های جهان امروز بار دیگر خواستار پایان دادن به درگیری‌ها در غزه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ان‌شاءالله در چند ماه آینده، دانشکده بین‌المللی در زمینه هوش مصنوعی مبتنی بر تجربه 20ساله کلان‌پروژه هوش مصنوعی و اجتهاد راه‌اندازی خواهد شد و آغاز به کار می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پاپ فرانسیس در مراسم دعای هفتگی در حالی که از فلسطین نام برد و برای مردم مظلوم غزه دعا کرد، از ذکر نام رژیم اشغالگر اسرائیل خودداری کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مارتین اسکورسیزی شب پیش در حالی که خرس طلای افتخاری برلیناله را دریافت کرد، گفت فکر نمی‌کند سینما در حال مردن باشد، بلکه در حال تغییر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، در مراسم ویژه‌ای که شب پیش برگزار شد، برای ادای احترام به مارتین اسکورسیزی خرس طلای افتخاری هفتاد و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین به این سینماگر اهدا شد. مارتین اسکورسیزی در یک کنفرانس مطبوعاتی در این جشنواره نظرات خود را در مورد وضعیت فعلی سینما توضیح داد. وقتی از وی پرسیده شد که آیا فکر می‌کند سینما در حال مرگ است، گفت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پروژه لینکلن با بهره‌گیری از هوش‌مصنوعی، یک پیام ویدئویی از پدر ترامپ ساخت که در آن به پسرش می‌گوید: «تو همیشه یک احمق بودی.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال خشم عمومی به دلیل عفو مردی که به‌عنوان همدست در پنهان‌کاری پرونده آزار جنسی کودکان محکوم شده بود، رئیس جمهور مجارستان مجبور به استعفا شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور مجارستان به دنبال خشم عمومی به دلیل عفو مردی که به‌عنوان همدست در پنهان‌کاری پرونده آزار جنسی کودکان محکوم شده بود، استعفا کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری آرژانتین بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) از انتقال سفارت این کشور در سرزمین‌های اشغالی از شهر تل‌آویو به قدس خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با اشاره به شهادت 5 تن از مستشاران نظامی کشورمان در سوریه گفت: صهیونیست‌ها به امید انحراف افکار عمومی منطقه و جهان از جنایات بی‌نتیجه خویش در غزه اقدام به ارتکاب چنین جنایاتی می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: یک کاردینال آلمانی در انتقاد از فرمان پاپ فرانسیس مبنی بر ارائه خدمات دینی به همجنسگرایان از سوی کلیسا گفت: بندیکت شانزدهم در زمان خود هرگز حاضر نمی شد چنین فرمانی صادر کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

پاپ فرانسیس خواهان ممنوعیت جهانی اجاره رحم شد و آن را عملی مذموم خواند.

وب‌گاه عصر ایران

پاپ فرانسیس افزود، «رحم جایگزین»، نقض جدی کرامت زن و کودک است و از جامعه بین‌المللی خواست «تا این عمل را به طور همگانی ممنوع کنند».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه چین در جریان کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود اعلام کرد: مذاکره تنها راه حل مناسب برای حل بحران اوکراین است.