پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

پاپ فرانسیس

پاپ فرانسیس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر کاتولیک‌های جهان پس از سخنان اخیرش درباره اوکراین مبنی بر اینکه کی‌یف باید مذاکراتش را با روسیه آغاز کند، پدیده جنگ را محکوم و تاکید کرد که جنگ همیشه شکست محسوب می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

نیکلاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا می‌گوید که ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین هنگام حمله به پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان شبیه به دلقک و آدم‌های کودن بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کرملین اظهار کرد تنها چیزی که تا امروز دولت‌های غربی و کرملین شاهد آن بوده‌اند، مخالفت اوکراین با هر نوعی از مذاکره است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کرملین گفت: تا این لحظه تنها یک چیز برای ما و نمایندگان ناتو مشهود است؛ موضع نسبتاً ثابت رژیم کی‌یف در مخالفت با امکان هرگونه مذاکره

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مربی تیم ملی کشتی فرنگی در بازگشت به ایران از اتفاقات عجیب در زمان درگیری محمدرضا مختاری با حریف ترکیه‌ای پرده برداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور ونزوئلا، رهبر اوکراین را با «دلقک شکست‌خورده» خوان گوایدو، رهبر سابق مخالفان ونزوئلا مقایسه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعبیر رایج‌ترین رویاهای شبانه را بخوانید تجزیه و تحلیل نمادهای رویا و نسبت دادن معنی به آنها در فرهنگ عامه منبعی برای سرگرمی و تأمل در خود شده است. آیا رویاها معنایی دارند؟ آیا می‌توانید از خواسته‌های ناخودآگاه خود با تعبیر خواب‌هایتان آگاه شوید؟ موضوع تعبیر خواب سالهاست که مورد توجه بوده و دلایل خوبی هم دارد. درک معنای عمیق‌تر رویاها می‌تواند درک درستی از احساس و تفکر شما ایجاد کند،...

وب‌گاه عصر ایران

"دیمیترو کولبا" وزیر امور خارجه اوکراین در شبکه های اجتماعی نوشت: " پرچم ما یک پرچم زرد و آبی است. این پرچمی است که با آن زندگی می کنیم، می میریم و پیروز می شویم. ما هرگز پرچم دیگری را برافراشته نخواهیم کرد."

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اظهارات پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان مبنی بر اینکه اوکراین باید «شجاعت» تسلیم در برابر روسیه را داشته باشد، خشم کی یف را برانگیخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری اوکراین ادعا کرد که پیشروی‌های روسیه متوقف شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل ناتو در جدیدترین اظهارات خود ضمن تاکید بر لزوم تداوم حمایت‌ها از اوکراین از ارائه سیستم‌های تسلیحاتی دوربرد به این کشور که از طرف برخی اعضاء انجام شده، استقبال کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل ناتو در جدیدترین اظهارات خود ضمن تاکید بر لزوم تداوم حمایت‌ها از اوکراین از ارائه سیستم‌های تسلیحاتی دوربرد به این کشور که از طرف برخی اعضاء انجام شده، استقبال کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جهان در شرایط ناامنی به سر می‌برد. جنگ اوکراین رقابت میان قدرت‌ها را وارد مرحله جدیدی کرد. اگرچه غرب دست به کار تسلیح اوکراین شده، جناح شرقی ناتو را تقویت کرده، سوئد و فنلاند را هم به جرگه کشورهای عضو ناتو درآورده، اما پوتین اجازه نمی‌دهد اوکراین به دموکراسی دست یابد یا بدتر از آن در جرگه کشورهای غربی قرار بگیرد. به نظر می‌رسد رقابت قدرت‌های بزرگ از منظر دیگری بازگشته است. هنگامی‌که...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه اوکراین روز دوشنبه در اعتراض به اظهارات پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان سفیر واتیکان در کی‌یف را احضار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه اوکراین روز دوشنبه در اعتراض به اظهارات پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان سفیر واتیکان در کی‌یف را احضار کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل ناتو درباره آخرین وضعیت جنگ اوکراین گفت: وقت آن نیست که درباره تسلیم شدن اوکراینی‌ها صحبت کنیم.