شنبه 14 مهر 1403

پاگشای ستاره سپاهان پس از پاس گل؛/ لیموچی عاشق رنگ آبی و استادیوم خاص (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پاگشای ستاره سپاهان پس از پاس گل؛/ لیموچی عاشق رنگ آبی و استادیوم خاص (عکس)

مهاجم سپاهان در واپسین لحظات نیمه اول دروازه استقلال خوزستان را به زیبایی باز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی لیموچی پس از در دیدار هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حضور تعویضی مقابل استقلال تاجیکستان داشت و در مدت زمان کوتاه توانست یکی از بهترین‌های زمین باشد و در کنار 14 پاس صحیح و دو ارسال خطرناک و یک شوت خطرناک، یک پاس گل هم بدهد، امشب در جدال با استقلال خوزستان نخستین گل خود با پیراهن سپاهان را به ثمر رساند.

ستاره تکنیکی و سرعتی سپاهان که انگیزه زیادی در بازگشت دوباره به ترکیب و خط حمله سپاهان داشت، در دقیقه 41 پس از اینکه پاس زیبا و نمایشی ابوبکر کامارا را دریافت کرد، با سرعت تا پشت محوطه جریمه پیش رفت و شلیک زمینی و دیدنی این بازیکن به تور چسبید و تبدیل به گل شد.

مهدی لیموچی که سال گذشته 8 گل برای آلومینیوم اراک به ثمر رسانده و 6 پاس گل داده بود، در شرایطی امشب نخستین گل خود پس از پیوستن به سپاهان را به ثمر رساند که سال گذشته نیز در ورزشگاه غدیر اهواز برابر استقلال خوزستان درخشیده بود.

مهاجم خوش تکنیک سپاهان که در دیدار برگشت فصل گذشته لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان دو گل در ورزشگاه غدیر اهواز به ثمر رسانده بود، امشب هم دروازه حریف آبی‌پوش را با یک شلیک دیدنی و مهار نشدنی باز کرد تا پاگشای او در جمع طلایی پوشان هم باشد.

لیموچی که در هفته گذشته لیگ برتر چند سانتی متر تا باز کردن دروازه تراکتور فاصله داشت و توپ او از روی خط برگشت داده شد، این بار توانست درووازه استقلال خوزستان را باز کند و تیمش را پیش بیاندازد.

پاگشای ستاره سپاهان پس از پاس گل؛/ لیموچی عاشق رنگ آبی و استادیوم خاص (عکس) 2