چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

پایان دی ماه زمان سرمایه گذاری برای طرح‌های رویداد کاک برکت، دریای برکت و چرخ برکت

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
پایان دی ماه زمان سرمایه گذاری برای طرح‌های رویداد کاک برکت، دریای برکت و چرخ برکت

مدنی گفت: پایان دی ماه اختتامیه رویدادهای کاک برکت، دریای برکت و چرخ برکت است و منتخبین این رویداد‌ها در لیست سرمایه گذاری بنیاد برکت قرار خواهند گرفت.

سید امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: سه رویداد امسال در بنیاد برکت درحال دنبال شدن است که شامل کاک برکت، دریای برکت و چرخ برکت هستند.

او با بیان اینکه در رویداد کاک برکت اشتغال کولبران مورد توجه قرار گرفته شده است، گفت: برای ساماندهی این حوزه با نهاد‌های مختلفی همکاری می‌کنیم.

مدنی افزود: بیش از 3 هزار طرح اشتغالزایی توسط بنیاد برکت در استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه و کردستان برای کولبران ایجاد خواهد شد.

او با بیان اینکه این طرح‌ها موجب ایجاد 10 هزار شغل برای کولبران می‌شود، ادامه داد: بومی شدن حوزه پوشاک از ابتدای سال مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است و ما در این راستا رویداد چرخ برکت را راه اندازی کردیم.

مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه در رویداد کاک برکت بیش از 600 ایده برای ما ارسال شده است، گفت: در رویداد چرخ برکت نیز تاکنون بیش از 400 ایده مردمی و کارآفرینی ارسال شده است و 65 ایده هم در رویداد دریای برکت ثبت شده است.

مدنی تصریح کرد: این طرح‌ها بعد از شناسایی و رتبه بندی سرمایه گذاری خواهند شد.

او بیان کرد: پایان دی ماه امسال اختتامیه این رویداد‌ها برگزار می‌شود و منتخبین این رویداد‌ها در لیست سرمایه گذاری بنیاد برکت قرار خواهند گرفت.

بیشتربخوانید

انتهای پیام /