پنج‌شنبه 19 مهر 1403

پرسش و پاسخ شورای شهر و شهردار همدان در میانه راه

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پرسش و پاسخ شورای شهر و شهردار همدان در میانه راه

همدان - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: 14 پاسخ عباس صوفی شهردار همدان به 21 سوال اعضای این شورا قانع کننده بود و شورا منتظر پاسخ هفت پرسش باقی‌مانده است.

کامران گردان عصر سه شنبه در نطق پیش از دستور شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: سه تن از اعضای سوال کننده شورا از 14 پاسخ شهردار در رفع ابهام ها قانع شدند.

وی بیان کرد: هفت سوال دیگر از شهردار نیز باید از سوی او با مستندات ارایه شود تا سه تن از سوال کنندگان شورا ضمن بررسی مجدد، اعلام نظر کنند.

گردان با بیان اینکه اعضای شورا نسبت به انتخاب شهردار اقدام کرده اند و وی را حمایت می کنند، بیان کرد: صوفی با وجود مشکلات موجود خوب کار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این حق اعضای شورای اسلامی شهر همدان است که هر زمان که ابهام و یا نیاز بود، از شهردار طرح سوال کند و وی موظف به پاسخگویی است.

رییس شورای اسلامی شهر همدن یادآور شد: انتظار می رود شهردار در ادامه فعالیت خود منظم تر عمل کند و پیشرفت کارها بهتر از قبل انجام شود.

سه تن از اعضای شورای اسلامی شهر همدان طی 2 هفته گذشته اقدام به طرح 21 سوال از شهردار کردند و خواستار پاسخگویی او در صحن شورا شدند.

*س_برچسب‌ها_س*