سه‌شنبه 3 مهر 1403

پرسپولیس به استقلال ضد حال زد!

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
پرسپولیس به استقلال ضد حال زد!

مدیران باشگاه پرسپولیس به شدت از این تغییر تصمیم فدراسیون فوتبال در مورد یکی از بازیکنان استقلال آن هم در آستانه دربی بزرگ پایتخت متعجب شده و این قبیل تصمیمات را با تصمیم قبلی و شبانه فدراسیون فوتبال مقایسه کنند.

یکی از جالب‌ترین و پرجنب و جوش‌ترین تحولات نقل و انتقالات فصل تابستان امسال در لیگ برتر، جدایی علیرضا بیرانوند از تیم پرسپولیس و انتقال این ستاره به تیم تراکتور بود. علیرضا بیرانوند در حال مذاکره برای تمدید قرارداد خود با تیم تراکتور است.

در حالی که تنها چند هفته از حضور بیرانوند در ترکیب تراکتور می گذرد، این دروازه بان با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی تراکتوری ها مواجه شده و بعد از مذاکراتی که انجام شد، بیرانوند برای تمدید قراردادش به مدت دو فصل دیگر با تراکتور به توافق رسید. بنابراین او تا پایان لیگ بیست و شش در تبریز خواهد بود.

گفتنی است این اتفاق مقارن با بازگشت کاروان تراکتور از قطر و بعد از انجام بازی این تیم مقابل الوکره در لیگ قهرمانان آسیا رخ داد و بیرانوند با مدیران تراکتور برای تمدید قرارداد به توافق رسید.

اعتراض شدید مدیران پرسپولیس به بخشیده شدن مهرداد محمدی

رسانه رسمی باشگاه استقلال از حضور مهرداد محمدی برای بازی با پرسپولیس خبر داد.

دقایقی قبل بود که رسانه رسمی باشگاه استقلال از بخشیده شدن مهرداد محمدی خبر داد و نوشت:

با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مدیریت باشگاه استقلال، محرومیت 6 جلسه‌ای مهرداد محمدی به سه جلسه کاهش یافته است تا او بتواند آبی‌ها را در دربی مهم پایتخت همراهی کند.

همین خبر باعث شد تا مدیران باشگاه پرسپولیس به شدت از این تغییر تصمیم فدراسیون فوتبال در مورد یکی از بازیکنان استقلال آن هم در آستانه دربی بزرگ پایتخت متعجب شده و این قبیل تصمیمات را با تصمیم قبلی و شبانه فدراسیون فوتبال مقایسه کنند. همان جلسه ای که به یکباره حدود ساعت 22 شب تشکیل شد و در آن قانون سقف بودجه تغییر داده شد تا به درخواست باشگاه های استقلال و سپاهان پاسخ مثبت داده شود.

در همین ارتباط یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس گفت:

مگر می شود حکمی که کمیته استیناف آن را تایید کرده و حکم داده شکسته شود؟ چه کسی و کدام مرجع رسمی این خبر را تایید کرده است؟ مهرداد محمدی 6 جلسه محروم شد و در هفته های دوم و سوم اصلا با استقلال قرارداد نداشت چرا که قراردادش را فسخ کرده بود. به همین دلیل حتی ادعای برخی ها مبنی بر این که محمدی نیمی از دوران محرومیت اش را پشت سر گذاشته نیز صحت ندارد. چرا که این بازیکن فقط هفته اول و چهارم در لیست استقلال بوده و هفته های دوم و سوم به دلیل فسخ قرارداد جایی در لیست استقلال نبوده. پس چطور با پشت سر گذاشتن دو جلسه محرومیت، سه جلسه از محرومیت او را بخشیده اند؟ اصلا چه قانونی اجازه چنین بخششی داده و کدام نهاد بعد از دو جلسه محرومیت و درحالی که نیمی از محرومیت هم سپری نشده این همه با عجله حکم به کاهش محرومیت داده تا یک بازیکن به شهرآورد برسد؟ دقیقا همان پازل هایی که برای تغییر قانون سقف بودجه کنار هم چیده شد و شبانگاهی اعلام شد در حال تکرار است و تکرار این اتفاقات کاملا سمت وسوی اتفاقاتی که در حال رخ داده و به سمت یک رنگ خاص گرایش دارد را مشخص می کند

این مقام مسئول اضافه کرد:

متاسفانه خبرهایی شنیدیم که نمی‌توانیم باور کنیم. از جمله اینکه باشگاه استقلال از فدراسیون فوتبال درخواست کرده تا روزبه چشمی برای بازی دربی بخشیده شود و در نهایت وقتی این بخشش صورت نگرفته، خواهان بخشش مهرداد محمدی شده و با این درخواست هم موافقت شده است. البته همانطور که عنوان شد اینها همه شنیده هاست و نمی‌توان به آنها قطعیت داد اما امیدواریم این چنین نباشد.

گفتنی است طی ساعات آینده قرار است بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس با بررسی کامل این پرونده اعتراض رسمی خود را به حکم جدید مهرداد محمدی اعلام کند.

پرسپولیس به استقلال ضد حال زد! 2
پرسپولیس به استقلال ضد حال زد! 3