دوشنبه 16 مهر 1403

پرچم فلسطین در بجنورد مرکز خراسان شمالی به اهتزاز در آمد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پرچم فلسطین در بجنورد مرکز خراسان شمالی به اهتزاز در آمد

بجنورد - ایرنا - همزمان با روز جهانی قدس پرچم فلسطین در میدان مرکزی شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی با حضور مسوولان استانی و شهرستانی به اهتزاز در آمد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس کل دادگستری خراسان شمالی روز جمعه در آیین به اهتزار درآمدن پرچم فلسطین در بجنورد مقاومت را تنها راه پیروزی فلسطین بر رژیم صهیونیستی اعلام کرد و گفت: اگرچه برخی از کشورهای منطقه در قبال فلسطین موضع حمایت گرانه می گیرند، اما هدف آنها از از این حمایت ها، دستیابی به منافع خودشان است و این انگیزه منفعت محور هیچ تفاوتی با انگیزه شوم اسراییل ندارد.

اسدالله جعفری افزود: در واقع نظام جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که همیشه حامی ملت مظلوم فلسطین با اتکا بر انگیزه های دینی و اسلامی بوده و هست.

وی اظهارداشت: رژیم صهیونیستی اسراییل طراح اصلی نا آرامی ها در منطقه است و این کارها با حمایت دولتمردان آمریکایی انجام می شود و ریشه همه مشکلات منطقه به این رژیم غاصب بر می گردد. وی خاطر نشان کرد: برخی ها فکر می کردند با رفتن ترامپ و روی کارآمدن دولت بایدن بسیاری از مشکلات و ناآرامی های منطقه حل می شود، درحالی که ریشه همه مشکلات منطقه به این رژیم و نفوذی که صهیونیست ها در دولت آمریکا دارند، در ارتباط است.

جعفری با اشاره به این که، رژیم صهیونیست دشمن بشریت است، خاطرنشان کرد: دشمنی های این رژیم فاسد محدود به مردم مظلوم فلسطین نیست، بلکه تاریخ ثابت کرده است که این رژیم کودک کش دشمن تمام ارزش های والای آزادی در بسیاری از کشورهای منطقه است.

رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی افزود: در حقیقت ترورهای ناجوانمردانه دانشمندان ایرانی، توسط این رژیم نشان داده است که صهیونیست ها هیچ احترامی به علم و ارزشهای انسانی قائل نیستند.

جعفری سکوت سازمان های بین المللی را در برابر این جنایت ها تاسف بار خواند و گفت: رژیم صهیونیستی بارها با کمک انگلیس و آمریکای جنایتکار در منطقه دست به ترورهای ناجوانمردانه و اقدام خرابکارانه زد، ولی متاسفانه حتی یک بار شاهد انتشار بیانیه ای از سوی مجامع بین المللی نبودیم. در پایان این آیین پرچم اسراییل و آمریکا از سوی حاضران در حمایت از مردم فلسطین به آتش کشیده شد.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، در مرداد 1358 از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) روز قدس نامگذاری شد و هر ساله مردم سراسر جهان این روز را گرامی می دارند و در سال جاری به دلیل همه گیری ویروس کرونا روز قدس در استان خراسان شمالی صرفا با برافراشتن پرچم فلسطین در یکی از میادین اصلی شهر بجنورد مرکز استان گرامی داشته شد.

*س_برچسب‌ها_س*
پرچم فلسطین در بجنورد مرکز خراسان شمالی به اهتزاز در آمد 2
پرچم فلسطین در بجنورد مرکز خراسان شمالی به اهتزاز در آمد 3