جمعه 13 مهر 1403

پزشکیان: امضای 6 سند همکاری مشترک میان جمهوری اسلامی ایران و قطر + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
پزشکیان: امضای 6 سند همکاری مشترک میان جمهوری اسلامی ایران و قطر + فیلم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس‌جمهور پس از بازگشت از قطر: در این سفر یک روزه که بر اساس دعوت امیر قطر انجام شد، کار چند روز را انجام دادیم. وی افزود: دیدار با امیر قطر نخستین برنامه سفر ما بود؛ 6 تفاهم در این سفر شکل گرفت که به امضای وزیران هر 2 کشور رسید. پزشکیان خاطرنشان کرد: در این سفر، وزیران خارجه کشورهای عربی به همراه وزیر خارجه ایران یک جلسه درباره منطقه برگزار کردند،...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس‌جمهور پس از بازگشت از قطر: در این سفر یک روزه که بر اساس دعوت امیر قطر انجام شد، کار چند روز را انجام دادیم.

وی افزود: دیدار با امیر قطر نخستین برنامه سفر ما بود؛ 6 تفاهم در این سفر شکل گرفت که به امضای وزیران هر 2 کشور رسید.

پزشکیان خاطرنشان کرد: در این سفر، وزیران خارجه کشورهای عربی به همراه وزیر خارجه ایران یک جلسه درباره منطقه برگزار کردند، مشکلات بیان شد و به تفاهماتی هم رسیدیم.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه در تمام سفرها به‌دنبال ایجاد وفاق و همدلی هستیم، افزود: در دیدارهای دوجانبه این سفر درباره منطقه و رخدادهای آن سخن گفتیم. در حال رسیدن به نقطه‌ای هستیم که یک زبان مشترک با کشورهای همسایه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: باید بتوانیم با یک صدای واحد و یک نگاه روشن تمام کشورهای جهان را به جایی برسانیم که رژیم صهیونیستی را در جای خود بنشانند تا دست از جنایت بردارد.

پزشکیان تاکید کرد: رؤسای کل بانک مرکزی دو کشور درباره 6 میلیارد دلار پول ایران جلسه گذاشتند؛ با امیر قطر هم در این زمینه گفت‌وگو کردیم؛ در این زمینه هم به تفاهم‌های خوبی رسیدیم.