دوشنبه 2 مهر 1403

پزشکیان: ترور شهید هنیه بدون پاسخ نخواهد ماند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
پزشکیان: ترور شهید هنیه بدون پاسخ نخواهد ماند

رئیس‌جمهور در نشست با مدیران ارشد رسانه‌های آمریکایی شرکت کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مسعود پزشکیان در جریان سفر به نیویورک برای شرکت و سخنرانی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در جلسه‌ای با مدیران رسانه‌های آمریکایی حاضر شد و اظهار کرد: دیدگاه ما درباره کشورمان و منطقه و دنیا، دیدگاه شفاف و روشنی است.

وی افزود: من پس از این‌که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شدم، تمام شعار و بحثمان این بود که در کشور باید یک وحدت و انسجام کاملی ایجاد شود. چون اختلافاتی که در کشور داشتیم و فعلاً هم تا حدودی یک سری جریاناتی این اختلافات را دامن می‌زنند، اول باید حلش کنیم.

پزشکیان تاکید کرد: ایران متعلق به همه ایرانیان است و وابسته به یک دسته، قوم، جناح یا جنسیت نیست. به خاطر همین شعارها بود که مردم اقبال کردند، آمدند و رأی دادند و نهایتاً باوجود اینکه ما وابسته به هیچ جناح، دسته و گروهی نبودیم، رأی مردم ما را در این جایگاه قرار داد.

رئیس‌جمهور یادآور شد: مسئله دوم این بود که ما در داخل کشور باید وحدت و انسجام داشته باشیم و در خارج، تعامل سازنده و درستی را باید ایجاد کنیم و اولویت ما در این زمینه، اول همسایگان خودمان بود که بتوانیم با آنان یک چارچوب مشخصی را درباره حفظ حدود و حریم و امنیت یکدیگر را با هم تفاهم کنیم.