یک‌شنبه 15 مهر 1403

پلیس با قدرت امنیت دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم را تامین می‌کند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پلیس با قدرت امنیت دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم را تامین می‌کند

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پلیس این استان با آمادگی کامل و تمام توان، امنیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های زنجان و طارم را تامین خواهد کرد.

سرهنگ ایرج خانی‌پور، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، جمعه / 21 شهریور ماه جاری / برگزار خواهد شد و پلیس زنجان از تمام ظرفیت های قانونی خود در راستای تامین امنیت انتخابات در این 2 شهرستان استان زنجان، بهره خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه پلیس ضمن رعایت اصل بی‌طرفی، با افرادی که قصد ایجاد تنش و ناامنی در امر مهم انتخابات را داشته باشند برابر قانون رفتار خواهد کرد، اظهار داشت: امنیت انتخابات در واقع ضامن سلامت و مشارکت حداکثری مردم است و بر این اساس می توان انتخاباتی پرشوری داشت.

خانی پور یادآورشد: دور نخست این انتخابات که دوم اسفند ماه پارسال برگزار شد پلیس زنجان، فضایی سالم و امن را برای حضور پرشور مردم فراهم کرد که و با عنایت خداوند، همین روند در دور دوم نیز تکرار خواهد شد.

وی با بیان اینکه پلیس زنجان با رعایت کلیه شیوه نامه‌های بهداشتی و تکیه بر برنامه‌ریزی های دقیق در جهت تامین نظم و امنیت، در عرصه انتخابات و شعب اخذ رای حضور فعال خواهد داشت، افزود: نیروی انتظامی بی آنکه طرفدار نامزد خاصی باشد در عرصه انتخابات حضور خواهد یافت.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پلیس خدمتگزاری به مردم را برای خود بزرگترین شان و جایگاه همچنین برقراری امنیت برای آحاد مردم را بزرگترین افتخار می داند و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نیست.

خانی‌پور با اشاره به اینکه رعایت مسایل حفاظتی و قانون بکارگیری سلاح و همچنین حفاظت از صندوق های رأی با استفاده از نفرات و تجهیزات توسط کارکنان از اهمیت بسزایی برخوردار است، افزود: وظیفه دینی و انقلابی هر ایرانی به عنوان یک عضو از ملت بزرگ ایران شرکت در انتخابات است.

وی اظهار داشت: امید است با شرکت مردم همیشه در عرصه این انتخابات سرنوشت ساز و تعیین کننده و حضور پرشور و گسترده در پای صندوق های اخذ رای، شاهد خلق حماسه ای دیگر از سوی مردم شهرستان های زنجان و طارم در دفتر زرین انقلاب باشیم.

*س_برچسب‌ها_س*