جمعه 20 مهر 1403

پنج هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان نکا توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پنج هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان نکا توزیع شد

ساری - ایرنا -: تعداد پنج هزار بسته معیشتی امروز یکشنبه از سوی خیرین نکایی بین اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا این شهرستان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه نکا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رزمایش سراسری کمک مومنانه در نکا همزمان با عید سعید فطر در سومین مرحله از توزیع بسته های معیشتی برگزار شد.

مجید رضا شعبانی حضور اقشار مختلف در زمینه کمک‌رسانی به نیازمندان را در شهرستان نکا گسترده توصیف کرد و گفت: کمک‌های مومنانه درواقع رزمایش همدلی در روزهای سخت کرونایی است که سپاه مسئولیت توزیع آن را برعهده دارد.

فرمانده سپاه ناحیه نکا گفت: ارزش هر یک از این بسته های معیشتی سه میلیون ریال و شامل اقلام ضروری و غذایی است که در سومین مرحله از کمک مومنانه پنج هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب‌پذیر و محروم نکا توزیع شد.

این مسئول اضافه کرد: این سبد کالا توسط گروه های جهادی بسیج، خیرین محلی و سازمان‌های مردم نهاد مانند موکب داران، هیئت‌ها، خیریه آبشار عاطفه‌ها و دفتر آستان قدس رضوی تهیه و به همت بسیجیان در بین نیازمدان توزیع شد.

وی افزود: در مجموع سه مرحله کمک مومنانه از نیمه شعبان تا پایان ماه مبارک رمضان به مدت 45 روز در حدود 20 هزار کمک مومنانه توسط خیرین نکایی برای آسیب‌دیدگان از کرونای شهرستان تهیه و توسط گروه‌های مردمی بسیجی به افراد نیازمند و کم برخوردار اهدا شد.

*س_برچسب‌ها_س*