سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

پیام تبریک رییس کانون بانک های خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت هفته بسیج

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
پیام تبریک رییس کانون بانک های خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت هفته بسیج

رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان، فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان متن پیام کورش پرویزیان بدین شرح است:

بسمه تعالی

بسیج مظهر عشق و ایمان، آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل برای سربلند کردن کشور و ملت است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

بسیج، نماد اخلاص است و خدمت خالصانه به مردم.

بسیج ایمان عاشقانه و عمیق پاک‌ترین انسان‌ها و فداکارترین و آماده به کارترین افرادی است که در راه تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و سربلندی کشور دوشادوش مردم و مسوولین از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی ورزند.

بسیج یک فرهنگ ساخته شده و در دوران حماسه ورزم است. خلوص و صفای بسیجیان در دوران دفاع مقدس همچنان همچون خورشید می درخشد وتابش نورانیت سیمای درخشان بسیجیان مخلص و مبارز در جریان جنگ تحمیلی انسان ها را مجذوب خود می کرد.

بسیج تحت فرمان رهبر معظم انقلاب در مواجهه با چالش‌های اساسی به میدان آمده و تاکنون توانسته است نقش‌آفرینی موثری در مقابله با تهدیدات صورت دهد. بی تردید نقش بسیج در جذب و سازماندهی نیروهای جهادی فعال در خدمت به مردم و محرومان از هیچ کس پوشیده نیست. در بحران کرونا و همچنین حضور فعالانه در کارگروه های بهداشت و درمان، نقش این نیروی مردمی بسیار اثرگذار بوده و این روحیه نیز بسیار قابل تقدیر است.

هفته مبارک و فرخنده بسیج فرصت مغتنمی است برای تجدید میثاق با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعتی است دوباره با رهبر معظم انقلاب.

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات و تلاش های بسییجیان، فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان دریادل و با بصیرت، ایثارگران و خانواده های معزز شهدا و جانبازان گرامی کشور و همکاران گرامی در شبکه بانک های خصوصی تبریک می گویم و سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را در پرتو توجهات امام زمان (عجل الله) و در راستای منویات مقام معظم رهبری از ایزد منان مسئلت دارم.

لینک کوتاه: asriran.com/003AzK