یک‌شنبه 27 خرداد 1403

پیام تسلیت مشترک نمایندگان ادوار و منتخب مجلس وحدت آفرین است

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
پیام تسلیت مشترک نمایندگان ادوار و منتخب مجلس وحدت آفرین است

نماینده ادوار مجلس گفت: پیام تسلیت مشترک نمایندگان ادوار و منتخب مجلس مورد تایید و وحدت آفرین است.

به گزارش مشرق، «منصور حقیقت پور» نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، در خصوص تسلیت بیش از 500 نفری نمایندگان ادوار در خصوص رئیس جمهور شهید، گفت: پیام تسلیت نمایندگان ادوار و منتخب مجلس شورای اسلامی در خصوص شهادت رئیس جمهور و همراهانشان را امضا کردم و این کاری بسیار درست، مورد تأیید و وحدت آفرین است.

وی ادامه داد: اگر در داخل نظام جمهوری اسلامی ایران دارای اختلاف سلایق سیاسی باشیم اما خطوط قرمز نظام را حفظ خواهیم کرد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این بیانیه نشان می‌دهد زمانی که اتفاقی برای نظام رخ می‌دهد، تمامی جریانات و 500 نماینده منتخب و ادوار مجلس شورای اسلامی پای کار می آیند تا بگویند ما در کنار انقلاب هستیم و از آن حمایت می‌کنیم لذا این فرصتی است که خداوند در دل آن تهدید ایجاد کرده است.

حقیقت پور افزود: سایر جریانات سیاسی هم باید این‌طور عمل کنند، لباس سیاه بر تن کنند و عزادار و محزون باشند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در مراسم تشییع نشاندهنده معرفت مردم ایران است، ادامه داد: مردم عزیز ایران با وجود اختلافات سلیقه‌ای در روزهای سخت کنار یک دیگر و رهبر عظیم الشان هستند.

حقیقت پور در پایان خاطرنشان کرد: این بیانیه تبلور اراده مسوولین با جریانات سیاسی است تا اعلام کند مردم، اگر ما اختلاف سلیقه‌ای داریم برای پیشرفت نظام است و هرجایی احساس کنیم نظام نیازمند وحدت است، به کوری چشم آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها کنار یکدیگر می‌ایستیم.

شایان ذکر است؛ حدود 515 نفر از نمایندگان ادوار و منتخب از هر جناح و سلیقه با صدور پیام تسلیتی ضمن اعلام همدردی با بازماندگان برای شهدای خدمت، برای مردم ایران آرزوی همبستگی و بهروزی کردند.

منبع: مهر