جمعه 13 مهر 1403

پیام مهم خواهر دبیرکل سابق حزب‌الله لبنان / جمهوری اسلامی ایران محکم‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت است

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
پیام مهم خواهر دبیرکل سابق حزب‌الله لبنان / جمهوری اسلامی ایران محکم‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت است

اقتصادنیوز: خواهر شهید سید عباس موسوی دبیرکل سابق حزب‌الله لبنان گفت: جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی محکم‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سیده هدی موسوی امشب - چهارشنبه - در اجلاسیه پایانی دومین کنگره ملی 14 هزار و 500 شهید مازندران که در سالن 6 هزار نفری سردار شهید قاسم سلیمانی ساری برگزار شد، اظهار کرد: وصیتنامه سید عباس موسوی وصیتنامه همه شهدا است. سید عباس می‌گفت هر شهیدی که به شهادت می‌رسد یک پیروزی است. این وصیت سید عباس دبیرکل حزب‌الله و کل شهدا است که ای مردم ما صاحب هدف هستیم.

وی با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله افزود: شهادت ایشان را به رهبر انقلاب اسلامی، شما و همه مجاهدان راه حق تسلیت می‌گوییم. این سید مجاهد مدرسه‌ای بود که نسل‌ها را تربیت کرد. این مصیبت بزرگ قلب‌های ما را به واسطه از دست دادن سید مقاومت اندوهگین ساخته است.

خواهر دبیر کل سابق حزب‌الله لبنان خاطرنشان کرد: ما پرچمی از پرچم‌های مقاومت را از دست دادیم. ما حسینی شجاع و ثابت‌قدم را از دست دادیم. او وجود خویش را فدا کرد و خون خویش را برای احیای راه حق در جریان قدس بخشید. امروز پیکر این مجاهد فرزانه زیر آتش دشمن صهیونیست بر جای مانده است و مانند پیکر جد بزرگش امام حسین (ع) امکان تشییع این پیکر و دفن آن نیست.

موسوی تصریح کرد: ملعونین بهترین مبارزین ما امثال سید عباس موسوی و سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس و دلیرمردانی از حزب‌الله را به گمان این‌که مقاومت از نفس خواهد افتاد به شهادت رساندند، اما دشمن دست به هر کاری بزند باز هم بازنده است. رهبر معظم انقلاب اسلامی برای پاسخ به دشمنان اسلام محکم‌ترین پشتوانه ما هستند و پشتوانه‌ای قوی‌تر از ایشان نداشتیم و نداریم.

وی تصریح کرد: ما پیروان اُمَرا و رعایای پادشاهان نیستیم. ما رهبران امرا هستیم. عشق به ولایت در روح ما ریشه دوانده است. همان‌طور که رهبر ما گفت اگر ما پیروز شدیم که پیروزیم و اگر به شهادت رسیدیم باز هم پیروزیم و قبرهای ما قصرهای ما هستند.

خبر مرتبط سفر قریب‌الوقوع عراقچی به لبنان

اقتصادنیوز: رسانه لبنانی از سفر روز جمعه وزیر خارجه ایران به این کشور خبر داد.

خواهر دبیر کل سابق حزب‌الله لبنان افزود: دبیر کل حزب‌الله که ولایت ساکن قلبش است و قدس در چشمانش می‌درخشد هرگز عهد و پیمانش را تغییر نداد. به دشمن می‌گوییم ما مظلومیت سید خویش و ملت خود را زیبا می‌بینیم. همان زیبایی که حضرت زینب (س) آن را دید. حضرت زینب خون را ندید، اما رسالت جد و پدر خود را دید.

موسوی اظهار کرد: ما از مردم و ملت ایران سپاسگزاریم که دست از حمایت ما برنداشته و همیشه حامی ما است. از استاندار محترم استان مازندران تشکر صمیمانه داریم. از مردم با ایمان این خطه سرسبز سپاسگزاریم.

به گزارش ایرنا، دومین کنگره ملی 14 هزار و 500 شهید مازندران از 28 شهریور آغاز شد و طی 2 هفته اخیر با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، برپایی نمایشگاه و چند اجلاسیه ادامه یافت که امشب آخرین اجلاسیه آن با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، استاندار مازندران، مسئولان ملی و استانی و هزاران نفر از مردم برگزار شد. برنامه‌های این کنگره ملی فردا و پس‌فردا نیز ادامه می‌یابد.

خبر مرتبط شهادت 127 کودک در لبنان / تعداد شهدای حمله اسرائیل به 1974 تن رسید

اقتصادنیوز: وزیر بهداشت لبنان اعلام کرد: از زمان آغاز تجاوزات رژیم اسرائیل به لبنان هزار و 974 لبنانی ازجمله 127 کودک و 261 زن به شهادت رسیده‌اند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
پیام مهم خواهر دبیرکل سابق حزب‌الله لبنان / جمهوری اسلامی ایران محکم‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت است 2
پیام مهم خواهر دبیرکل سابق حزب‌الله لبنان / جمهوری اسلامی ایران محکم‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت است 3