یک‌شنبه 27 خرداد 1403

پیش‌فروش آپارتمان در شاهرود کلاهبرداری 150 میلیارد ریالی از آب درآمد

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع
پیش‌فروش آپارتمان در شاهرود کلاهبرداری 150 میلیارد ریالی از آب درآمد

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: فردی که با پیش‌فروش واحدهای مسکونی به ارزش 150 میلیارد ریال از شهروندان شاهرود کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، سردار جلیل موقوفه‌ئی روز پنجشنبه به رسانه ها گفت: در پی ابلاغ نیابت قضائی مبنی بر شناسایی و جلب یک کلاهبردار متواری در شاهرود، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شاهرود پس از انجام کارهای اطلاعاتی وسیع و یکسری اقدامات هوشمندانه مخفیگاه متهم را در یکی از نقاط شهر شناسایی و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم با کلاهبرداری نسبت به پیش‌فروش واحدهای مسکونی به ارزش تقریبی 150 میلیارد ریال به شهروندان کرده بود، اضافه کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد که شهروندان در سرمایه‌گذاری‌های خود تحقیق و هوشمند عمل کنند تا گرفتار شیادان و کلاهبرداران نشوند.

دستگیری سارقان موتورسیکلت در سمنان

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری 2 سارق با اعتراف به هفت فقره سرقت موتورسیکلت و سیم و کابل برق خبر داد.

سرهنگ عباس عرب بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در حوزه کلانتری 12 مسکن مهر ماموران در قالب چند تیم به صورت محسوس و نامحسوس اقدام به گشت‌زنی در حوزه استحفاظی و بررسی موضوع کردند.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی ماموران افزود: پلیس در کوتاه‌ترین زمان ممکن یکی از سارقان سابقه‌دار را که از اتباع کشورهای خارجی بود شناسایی کرد که طی عملیات غافلگیرانه دستگیر شد. وی از اعتراف متهم در تحقیقات پلیسی به پنج فقره سرقت موتورسیکلت و 2 فقره سیم و کابل برق با همدستی یکی از دوستان خود خبر داد و گفت: ماموران سارق دیگر را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تصریح کرد: با تکمیل، پرونده متهمان به دادسرا معرفی کرد و با دستور قضایی روانه زندان شدند.

پیش‌فروش آپارتمان در شاهرود کلاهبرداری 150 میلیارد ریالی از آب درآمد 2