دوشنبه 16 مهر 1403

پیکر جانباز 70 درصد زنجان در خاک آرام گرفت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پیکر جانباز 70 درصد زنجان در خاک آرام گرفت

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: پیشکر پاک و مطهر شهید جانباز 70 درصد زنجانی در زادگاهش آرام گرفت.

علی کاظمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جانباز شهید نقی نجفی پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از جراحات جنگی، جمعه (31 مردادماه) به درجه رفیع شهادت نایل شد و به همرزمان شهیدش پیوست.

وی اظهار داشت: پیکر مطهر این یادگار هشت سال دفاع مقدس که بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باخت در روستای تشویر شهرستان طارم، به خاک سپرده شد.

کاظمی تصریح کرد: شهید نجفی، دوم مهرماه سال 39 دیده به جهان گشود و با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان سرباز وظیفه نیروی دریایی ارتش، راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد که در 13 فروردین سال 1363 در منطقه عملیاتی خسرو آباد آبادان و بر اثر اصابت ترکش به سر، دست و پای راست به درجه جانبازی نایل شد.

وی اظهار داشت: بانو سیده ربابه موسوی مادر شهید والامقام عطاءالله محمدی از شهدای شهرستان زنجان نیز دیروز (31 مردادماه) به دلیل بیماری و کهولت سن به فرزند شهیدش پیوست.

کاظمی افزود: پیکر این مادر شهید پس از تشییع در قطعه صالحین بهشت زهرا (س) زنجان به خاک سپرده شد که برای حفظ سلامتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مراسم خاصی برای این مادر شهید و اسوه صبر برگزار نشد.

*س_برچسب‌ها_س*