چهارشنبه 6 تیر 1403

چینی‌ها گلر سنگاپور را میلیاردر کردند؛/ دروازه‌بان ملی‌پوش: به حساب من پول نریزید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
چینی‌ها گلر سنگاپور را میلیاردر کردند؛/ دروازه‌بان ملی‌پوش: به حساب من پول نریزید

دروازه‌بان باتجربه تیم ملی سنگاپور می‌گوید هواداران تیم ملی فوتبال چین به خاطر نقشی که در زنده نگه داشتن رویاهایشان برای راهیابی به جام جهانی ایفا کرد، برای او پول واریز کرده‌اند.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی چین پس از باخت 0-1 مقابل کره جنوبی در دور پایانی مرحله دوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 در شرایط سختی قرار گرفته بود و در صورتی که تایلند با اختلاف سه گل سنگاپور را شکست می‌داد، در رتبه دوم گروه C قرار می‌گرفت و چین از صعود به دور بعد بازمی‌ماند.

اما تایلند که در این مسابقه موقعیت‌های گلزنی پرشماری داشت، با درخشش دروازه‌بان سنگاپور بیشتر موقعیت‌های خود را از دست داد و در نهایت با نتیجه 3-1 پیروز شد. حسن سانی، گلر سنگاپور، در این دیدار 11 سیو داشت و در پایان هم به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

این دروازه‌بان 40 ساله با سیوهایی که در بازی با تایلند داشت، به چین کمک کرد تا به دور بعدی مسابقات مقدماتی جام جهانی صعود کند و به این ترتیب تبدیل به قهرمان هواداران فوتبال چینی شد. سانی در گفتگویی با خبرگزاری CNA سنگاپور اعلام کرد که هواداران تیم ملی چین با اسکن QR کد رستوران او، شماره حسابش را پیدا کرده‌اند و برای تشکر به حساب او پول واریز کرده‌اند.

او در ادامه بدون فاش کردن مبالغی که به حسابش واریز شده، گفت: در ابتدا از این اتفاق خوشحال شدم، اما سپس به فکر کردم که این واریزها چه زمانی متوقف خواهد شد؟ آیا این کار قانونی است؟

سانی از هواداران چینی درخواست کرد از انتقال پول به حساب او خودداری کنند. او در این رابطه گفت: فکر می‌کنم این اقدام باید یک جایی متوقف شود.

سانی همچنین گفت: از زمان سوت پایان بازی پیام‌ها و ایمیل‌های زیادی دریافت کرده‌ام. خانواده و مخصوصاً دخترانم از این همه پیام کمی شوکه شده بودند. آنها تعجب می‌کردند که چرا من چهره شما را همه جا می‌بینند.

نکته جالب اینکه تعداد زیادی از گردشگران چینی در سنگاپور هم برای تشکر از سانی به رستوران او مراجعه کرده‌اند، به حدی که طبق گزارش‌های محلی، غذای رستوران در روز پنجشنبه به دلیل تقاضای زیاد غذا تمام شده است.

چینی‌ها گلر سنگاپور را میلیاردر کردند؛/ دروازه‌بان ملی‌پوش: به حساب من پول نریزید 2