دوشنبه 16 مهر 1403

کاظم صدیقی؛ گریان حتی در مصافحه نوروزی

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
کاظم صدیقی؛ گریان حتی در مصافحه نوروزی

آقای صدیقی بیش از آن که به خاطر آنچه می‌گوید شهرت داشته باشد به سبب حالت مدام اشک و گریه مشهور است اما تصور می‌شد تنها حین ایراد خطبه چنین باشد....

عصر ایران - در میان تصاویری که خبرگزاری تسنیم از همایش مدیران اجرایی سراسر کشور برای تحقق شعار سال (مهار تورم و رشد تولید) منتشر کرده تصویر دیدار حجت الاسلام شیخ کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و رییس عالی ستاد امر به معروف و نهی از منکر و مدیر حوزه علمیه منطقه ازگل با صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه از این حیث جالب و قابل مکث و درنگ است که اینجا هم جناب ایشان گریان است.

آقای صدیقی بیش از آن که به خاطر آنچه می‌گوید شهرت داشته باشد به سبب حالت مدام اشک و گریه مشهور است تا جایی که او را شیخ‌البکاء هم لقب داده‌اند.

درباره همایش هفتم فروردین نکات فراوانی قابل طرح است و از جمله این که آیا قرار است به جز تابلوهایی که درباره شعار سال نصب می‌شد از این پس همایشی هم با موضوع آن برگزار شود حال آن که رهبری به صراحت یک بار گفته بودند منظورشان تحقق و حرکت در مسیر آن است نه آن که شعار را در معرض دید مردم قرار دهند.

در این فقره هم می‌توان گفت اگر مهار تورم و رشد تولید با همایش، شدنی بود که تا حالا شده بود ولی جدای این موضوع و به تناسب این بخش (‌عکس با مکث) می‌توان بر تصویر بالا درنگ کرد. هر چند مشخص نیست آقای کاظم صدیقی به چه مناسبت در جمع مدیران اجرایی حاضر شده است؟ از حیث یادآوری وظیفه امر به معروف و نهی از منکر به مدیران یا از سر علاقه زیاد به این دولت که در مواضع متفاوت او به نسبت دولت قبل مشهود است؟

به هر رو گریستن یا حالت گریه در دیدار نوروزی اتفاق تازه‌ای است هر چند به اصل گریستن (بکاء) به شناسه حجت الاسلام صدیقی بدل شده باشد./ م. خ

تماشاخانه

ببینید | لحظاتی دلهره‌آور از عملیات آزادسازی گروگان در اصفهان

ببینید | لحظاتی دلهره‌آور از عملیات آزادسازی گروگان در اصفهان

فیلم های دیگر docReady(function () { if (window.innerWidth کانال عصر ایران در تلگرام
کاظم صدیقی؛ گریان حتی در مصافحه نوروزی 2
کاظم صدیقی؛ گریان حتی در مصافحه نوروزی 3
کاظم صدیقی؛ گریان حتی در مصافحه نوروزی 4