جمعه 31 فروردین 1403

کرونا مغلوب «آنتونیو باندراس» شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
کرونا مغلوب «آنتونیو باندراس» شد

«آنتونیو باندراس» هنرپیشه اسپانیایی، که نامزدی اسکار را برای «درد و شکوه» ساخته «پدرو آلمادووار» دریافت کرد، از بیماری کووید 19 بهبودی کامل یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ورایتی، «آنتونیو باندراس» در توئیتی به زبان اسپانیولی اعلام کرد پس از سه هفته ابتلا به بیماری کووید 19 درمان شده است. او سه هفته در قرنطینه به سر می‌برد. باندراس دهم آگوست در روز تولدش متوجه شد که به ویروس کرونا مبتلا شده و همان روز خبر ابتلای خود را اعلام کرد.

باندراس در توئیت خود نوشت: پس از 21 روز قرنطینه، حالا می‌توانم اعلام کنم که بیماری کووید 19 را پشت سر گذاشته ام. من بهبود یافته ام. با کسانی که اندازه من خوش شانس نبودند، و کسانی که بیشتر از من از این بیماری آسیب دیده اند، ابراز همدردی می‌کنم. امیدوارم بیمارانی که در میانه راه مبارزه با این بیماری هستند، مقاوم باشند.

«آنتونیو باندراس» برای بازی در فیلم «درد و شکوه» ساخته «پدرو آلمادووار» نامزد اسکار بهترین هنرپیشه نقش اصلی مرد شد.

او جایزه بهترین هنرپیشه نقش اصلی مرد را از جشنواره بین المللی کن 2019 دریافت کرد.

خوزه آنتونیو دومینگوئز باندراس (Jos Antonio Domnguez Bandera) زاده 10 آگوست 1960 که بیشتر با نام «آنتونیو باندراس» شناخته می‌شود، هنرپیشه اسپانیایی است.

او یکی از معروفترین بازیگران اسپانیایی در آمریکا به‌شمار می‌آید. وی برنده نخل طلا در جشنواره کن 2020 برای بهترین بازیگر مرد و همچنین کاندیدای جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم «درد و شکوه» در همان سال شد.

انتهای پیام