یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

کریم، هاشمیان را به چالش کشید / انصاری فرد همسایه حسین کلانی! (گزارش)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
کریم، هاشمیان را به چالش کشید / انصاری فرد همسایه حسین کلانی! (گزارش)

کریم انصاری‌فرد سریع ترین گل ایران در تاریخ جام ملت ها و دومین گل سریع تاریخ فوتبال ایران را مقابل فلسطین به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، کریم انصاری‌فرد در دیدار مقابل فلسطین دومین گل زودهنگام تاریخ فوتبال و سریع‌ترین گل ایران در جام‌ملت‌های آسیا را به ثمر رساند تا رکوردی منحصربه‌فرد در اختیارش قرار بگیرد.

رکورد سریع‌ترین گل تاریخ ایران در اختیار وحید هاشمیان است و کریم انصاری‌فرد در رتبه دوم قرار دارد، پس از آن حسین کنعانی‌زادگان و یعقوب کریمی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

بازی ایران و قزاقستان در بازی‌های آسیایی 1998 بانکوک وحید هاشمیان در اولین بازی ملی خود و در ثانیه 26 برای ایران گلزنی کرد تا رکورد دست‌نیافتنی در اختیار داشته باشد.

اما امروز کریم انصاری‌فرد با گل ثانیه 64 رتبه دوم سریع‌ترین گل تاریخ ایران را در اختیار گرفت، انصاری‌فرد در صد و یکمین بازی ملی‌اش سریع‌ترین گل تاریخ ایران در جام ملت‌های آسیا و دومین گل سریع تاریخ فوتبال ایران را به ثبت رساند.

رتبه بعدی در اختیار محمدحسین کنعانی‌زادگان است که در دیدار دوستانه مقابل سوریه در ثانیه 72 برای ایران گلزنی کرد، پیش از آن هم یعقوب کریمی سال 1392 در دیدار با کویت در ثانیه 78 چهارمین گل سریع فوتبال ایران را به ثمر رسانده بود.

البته در جام ملت‌های 1968 حسین کلانی، ستاره سابق فوتبال ایران، هم در بازی ملی و در دقیقه 2 یکی از گل‌های زودهنگام ایران را به ثمر رسانده است.

کریم، هاشمیان را به چالش کشید / انصاری فرد همسایه حسین کلانی! (گزارش) 2
کریم، هاشمیان را به چالش کشید / انصاری فرد همسایه حسین کلانی! (گزارش) 3