دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

کشف گور دسته‌جمعی در بیمارستانی در جنوب غزه + جزئیات

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
کشف گور دسته‌جمعی در بیمارستانی در جنوب غزه + جزئیات

گروه امداد و نجات فلسطین در غزه بامداد یکشنبه از جنایت جدید اسرائیل در جنوب این منطقه خبر داد و اعلام کرد که یک گور دسته جمعی را در یکی از بیمارستان های این منطقه کشف کرده است.

گروه امداد و نجات غزه اعلام کرد که جسد 50 شهید را بیرون کشیده که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به صورت دسته جمعی در مجتمع پزشکی «ناصر» در خان یونس آنها را دفن کرده بودند.

این گروه به زمان کشف این گور دسته جمعی هیچ اشاره ای نکرده است.

خبر مرتبط جنایت بی‌سابقه اسرائیل در بیمارستان شفا / 400 نفر اعدام شدند

رژیم اشغالگر 400 تن را در بیمارستان الشفاء اعدام کرد که امروز 9 جسد کشف شده است.

کشف گور دسته جمعی ساعاتی پس از آن رسانه ای می شود که رژیم صهیونیستی در یورش به اردوگاه نورشمس در کرانه باختری در دو روز گذشته تاکنون 14 جوان فلسطینی شهید شدند.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت فلسطین نیز ظهر دیروز شنبه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در 4 مورد جنایت در طول 24 ساعت گذشته، 37 شهروند فلسطینی دیگر را شهید و 68 نفر را زخمی کرد.

خبر مرتبط 381 پیکر بی‌جان در اطراف بیمارستان «الشفا» غزه پیدا شد

درحالی بیش از یک هفته از خروج ارتش اسرائیل از بیمارستان الشفای غزه می‌گذرد که منابع رسانه‌ای امروز (سه‌شنبه) از کشف پیکر 381 شهید در اطراف این بیمارستان خبر دادند.

با احتساب این شهدا، شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (15 مهر) تا روز شنبه به 34 هزار و 49 نفر و شمار زخمی ها نیز به 76 هزار و 901 نفر رسید.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

کشف گور دسته‌جمعی در بیمارستانی در جنوب غزه + جزئیات 2
کشف گور دسته‌جمعی در بیمارستانی در جنوب غزه + جزئیات 3