شنبه 9 تیر 1403

کشف 14 کیلوگرم مخدر شیشه در این شهر

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
کشف 14 کیلوگرم مخدر شیشه در این شهر

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف 14 کیلوگرم مخدر شیشه از 2 قاچاقچی سابقه‌دار موادمخدر در جنوب غرب پایتخت خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین؛ سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصراصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در پایتخت، با انجام اقدامات پلیسی گسترده متوجه شدند که دو نفر از قاچاقچیان موادمخدر اقدام به توزیع گسترده مواد روانگردان در مناطق جنوب غرب تهران کرده‌اند و از همین رو با گسترش چتر اطلاعاتی، فعالیت مجرمانه متهمان را تحت نظر قرار دادند.

ایسنا در خبری نوشت: وی با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهمان در جنوب غرب تهران، گفت: در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم اخذ شد و سرانجام در عملیاتی پلیسی دو قاچاقچی دستگیر و 14 کیلوگرم روانگردان شیشه از آنان کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: دو متهم پس از دستگیری به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی های فنی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

233217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1925154