چهارشنبه 18 مهر 1403

کلنگ ساخت 260 واحد مسکونی در کنارک به زمین زده شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
کلنگ ساخت 260 واحد مسکونی در کنارک به زمین زده شد

زاهدان - ایرنا - کلنگ ساخت 260 واحد مسکونی با همت و همراهی دست‌اندرکاران به منظور ساماندهی حاشیه نشینی محله چادران شهر کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان به زمین زده شد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری؛ استاندار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: حاشیه نشینی موجب عذاب و سوهان روح مردم کنارک شده بود و امروز باید کمک کنیم این ناراحتی و عذاب را از روی مردم برداریم.

احمدعلی موهبتی افزود: در اجرای این پروژه که یکی از آرزوهای دیرینه همه مردم و مسوولان بوده همکاری شورای اسلامی شهر کنارک، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سایر متولیان با حوزه عمرانی استانداری ضرورت دارد و در مباحث اجتماعی نیز فرمانداری و علما ورود خواهند کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که این پروژه تا دهه فجر امسال با سرعت حداکثری و کیفیت مطلوب به بهره‌برداری برسد و افراد مورد نظر در شرایط مناسب و مورد انتظار همگان قرار گیرند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: منابع اعتباری موردنیاز این پروژه توسط دولت تامین شده اما باید با دقت و نظارت کامل این منازل در اختیار افراد مستحق و واجد شرایط قرار گیرد و با هرگونه سو استفاده و زیاده‌خواهی افراد سودجو برخورد شود.

وی بر لزوم همراهی مردم، نخبگان، فرهیختگان و مسوولان شهر در اجرای این پروژه تاکید کرد و افزود: اگر همه در کنار هم باشیم این معضل حل خواهد شد.

موهبتی گفت: هم‌اینک با همکاری بسیار خوب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و متولیان مربوطه در تمام نقاط سیستان و بلوچستان ساخت و ساز منازل مسکونی برای محرومین، ساماندهی حاشیه نشینی و آسیب دیدگان سیل در حال اجراست.

*س_برچسب‌ها_س*