پنج‌شنبه 19 مهر 1403

کمباین سازی نقش راهبردی در صنعت کشاورزی کشور دارد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
کمباین سازی نقش راهبردی در صنعت کشاورزی کشور دارد

مخلص الائمه اظهار کرد: شرکت کمباین سازی از شرکت های راهبردی و مهم و خصوصا مرتبط با حوزه کشاورزی است که نقش مهمی در صنعت کشاورزی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در آیین بازدید از خط تولید شرکت کمباین سازی اراک گفت: امروز دوم خرداد ماه جهت بررسی و پیگیری مسائل شرکت کمباین سازی اراک در محل شرکت با حضور مدیران شرکت حضور پیدا کردیم.

مخلص الائمه اظهار کرد: شرکت کمباین سازی از شرکت های راهبردی و مهم و خصوصا مرتبط با حوزه کشاورزی است که نقش مهمی در صنعت کشاورزی دارد.

وی ادامه داد: محصولات بسیار خوبی در شرکت کمباین سازی اراک جهت برداشت برنج و گندم تولید می شود که خوشبختانه این شرکت بعد از یک دوره رکود در طی سال های اخیر با شکوفایی و بالندگی بسیار خوبی رسیده و جای تقدیر دارد.

استاندار مرکزی بیان کرد: از اوایل سال 95 به بعد چرخه تولید شرکت سرعت زیادی گرفته و نقش به سزایی در تحقق جهش تولید دارد.

مخلص الائمه گفت: بالغ بر 400 نفر در شرکت کمباین سازی اراک مشغول به فعالیت هستند و روند اشتغال زایی در این شرکت مطلوب است.

وی ادامه داد: موانعی برای تحویل کمباین به مصرف کنندگان نهایی کشاورزی وجود دارد که باید با کمک بانک کشاورزی برطرف شود و همچنین مشکلات دیگری که عمدتا اداری هستند در اولین نشست ستاد تسهیل استان بررسی خواهد شد و در راستای حل آنها اقدام خواهیم کرد.

استاندار مرکزی افزود: موانعی که در چارچوب بروکراسی اداری برای شرکت وجود دارد بررسی و در راستای حل آنها تمام توان را پای کار می آوریم تا شرکت بتواند روند توسعه صنعتی خود و تحویل محصولات را با کیفیت و شتاب بیشتر و به خوبی ادامه دهد.

مخلص الائمه گفت: تعداد زیادی از خریداران کمباین در نوبت هستند و باید موانع اداری و مشکلات تامین مالی برطرف شود می توانیم در راستای توسعه صنعتی شرکت بهتر حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از سالجاری با توجه به تغییراتی که در نظام یارانه ای افتاده بخش کشاورزی جزء پیشران اقتصاد کشور خواهد بود و بیش از گذشته اهمیت دارد و باید شرکت هایی چون کمباین سازی حمایت لازم شوند.

انتهای پیام /