یک‌شنبه 8 مهر 1403

کمیته امداد 1100 بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند اشنویه توزیع کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
کمیته امداد 1100 بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند اشنویه توزیع کرد

مهاباد - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشنویه گفت: این نهاد، یک‌هزار و 100 بسته معیشتی را در قالب کمک‌های مومنانه و اطعام مهدوی بین مددجویان زیرپوشش این شهرستان توزیع کرده است.

سامان چیانه روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بسته‌ها در طول ماه مبارک رمضان و همچنین پس از آن بین مددجویان زیرپوشش کمیته امداد و خانواده‌های آسیب‌دیده از بیماری کرونا در این شهرستان توزیع شده است.

وی گفت: بیش از سه هزار پرس غذای گرم نیز با مساعدت خیران در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان به‌ویژه سالمندانی که توانایی تهیه غذا را نداشتند توزیع شد، که برای تامین این میزان اقلام غذایی در مجموع 498 میلیون ریال هزینه شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشنویه اضافه کرد: علاوه بر این، یک میلیارد و 570 میلیون ریال کمک نقدی نیز در قالب طرح "مفتاح الجنه" با مساعدت خیران و مراکز نیکوکاری به بیش از 300 خانوار نیازمند پرداخت شد.

چیانه عنوان کرد: در مجموع از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، چهار میلیارد ریال به نیازمندان این شهرستان مساعدت شده که نسبت به مدت مشابه پارسال حدود 2 برابر افزایش داشته است.

هم‌اکنون 2 هزار و 796 خانوار با جمعیت بیش از 6 هزار و 461 نفر در اشنویه تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*