یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پرواز تهران - تبریز با قیمت 19 میلیون و 990 هزار ریال در صدر قیمت‌های نجومی پرواز قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت 19 میلیون و 990 هزار ریال پرواز تهران - تبریز رکورد زد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره بنادر و دریانوردی کیش اعلام کرد، تردد شناورهای دریایی در این جزیره با توجه به ناپایداری‌های جوی فردا محدود می شود.

وب‌گاه عصر ایران

طبق اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، مواج بودن دریا از صبح تا ظهر جمعه سوم تیر ادامه دارد و روز پنجشنبه در بیشتر مناطق دریایی استان از جمله جزایر خلیج فارس سبب مواج شدن دریا و اختلال در ترددهای دریایی خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

بی‌تردید افزایش قیمت بلیت‌های کنسرت، عددِ پیروزی نیست بلکه شکست برای حوزه موسیقی به شمار می‌رود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

راهبرد سیاست خارجی دولت سیزدهم «تقویت روابط با کشورهای پیرامونی» است. سید ابراهیم رئیسی در مجموع با 32 تن از سران کشورهای جهان رایزنی کرده که 12 تن از آنان سران کشورهای همسایه ایران بود.

خبرگزاری دانا

حسن شرفی گفت: پذیرش دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی از اول تیرماه آغاز و تا دو هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه گسترش

در اولین روز همایش مهرآب، با موضوعیت رویداد آب و گردشگری، بر رابطه دو طرفه گردشگری و مدیریت آب تاکید شده و اکثر صاحبنظران بر این موضوع اتفاق نظر داشتند که توسعه گردشگری در گرو مدیریت آب کشور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با پیگیری‌های وزارت میراث فرهنگی و گردشگری در جهت حمایت از صنعت گردشگری دریایی به کسانی که با قایق و کشتی در این حوزه فعالیت دارند یارانه پرداخت می‌شود.

وب‌گاه الف

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از 9 پرواز برای انتقال زائران بیت الله الحرام از فرودگاه‌های امام خمینی، اصفهان و مشهد به فرودگاه‌های مدینه منوره و جده در روز پنجشنبه دوم تیرماه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ جمهوری آذربایجان گفت: "پل خداآفرین" مهم‌ترین مسیر اتصال راه ابریشم بین شرق و غرب بوده و در تلاش برای ثبت جهانی در یونسکو هستیم. برای ثبت این پل یک یادداشت تفاهم تهیه و برای شما ارسال شده که امیدوارم در سفر به باکو امضا شود.