شنبه 1 اردیبهشت 1403

گروه‌های اصلاح طلب مرزبندی صریح خود را با متن توهین‌آمیز اخیر یکی از سران فتنه مشخص کنند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
گروه‌های اصلاح طلب مرزبندی صریح خود را با متن توهین‌آمیز اخیر یکی از سران فتنه مشخص کنند

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه طی بیانیه‌ای نسبت به متن توهین‌آمیزی که اخیرا توسط یکی از سران فتنه 88 منتشر شده است، واکنش نشان داد. متن این بیانیه بدین شرح است: وَ لَو نَشَاءُ لَأَرَینَاکهُم فَلَعَرَفتَهُم بِسِیمَاهُم وَ لَتَعرِفَنَهُم فِی لَحنِ القَولِ وَ اللَهُ یعلَمُ أَعمَالَکم و اگر ما بخواهیم آن‌ها (منافقان) را به تو نشان می‌دهیم تا...

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه طی بیانیه‌ای نسبت به متن توهین‌آمیزی که اخیرا توسط یکی از سران فتنه 88 منتشر شده است، واکنش نشان داد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

وَ لَو نَشَاءُ لَأَرَینَاکهُم فَلَعَرَفتَهُم بِسِیمَاهُم وَ لَتَعرِفَنَهُم فِی لَحنِ القَولِ وَ اللَهُ یعلَمُ أَعمَالَکم و اگر ما بخواهیم آن‌ها (منافقان) را به تو نشان می‌دهیم تا آن‌ها را با قیافه هایشان بشناسی، هرچند می‌توانی از طرز سخنانشان آن‌ها را بشناسی، و خداوند اعمال شما را می‌داند. سوره مبارکه الصف آیه 8

انتشار متن توهین آمیز از سوی یکی از سران فتنه در برخی رسانه‌های ضد انقلاب، آن هم مصادف با ایام عزاداری اباعبدالله الحسین بار دیگر ذات واقعی صهیونیستی و آمریکایی این عناصر را به خوبی نشان داد؛ و بار دیگر ثابت نمود که فتنه‌ی سال 88، اصل ولایت فقیه و نظام را نشانه رفته بود که سرانجام منجر به آن هتک حرمتی‌ها در عاشورای همان سال گردید، که با قیام همراه با بصیرت مردم ولایتمدار ایران در نهم دی ماه، این توطئه خنثی شد.

این اهانت بار دیگر مظلومیت شهدای مدافع حرم را نمایان نمود که در سال‌های اخیر به اسم آزادی بیان مورد انواع هجمه‌های مختلف از سوی عناصر غربگرای داخلی و خارجی قرار گرفنه اند که در آخرین مورد شاهد اهانت به سردار پرافتخار اسلام حاج حسین همدانی بودیم که همواره دفاع از مظلوم و حمایت از مقاومت منطقه و مبارزه با اربابان استکبار این عوامل منافق خط مشی وی در سال‌های پرافتخار خدمتش بود و درنهایت به آرزوی دیرین خود یعنی شهادت در راه اسلام نایل آمد. توهین به مدافعان حرم، اولین و قطعا آخرین اقدام این عناصر فتنه انگیز نبوده و نخواهد بود کما اینکه در سال‌های اخیر همواره به سبب جهاد در راه حق و دفاع از مظلوم همواره مورد عتاب کینه توزان و فتنه گران مزدور قرار گرفته اند.

این سخنان موهن یک سقوط بیحد و مرز برای سران فتنه میباشد که آزمون بسیار بزرگی را پیش پای اصلاحطلبان قرار میدهد، که در این سال‌ها همواره حرف از رفع حصر میزدند و لازم است گروه‌های سیاسی اصلاح طلب مرزبندی صریح و مشخص خود را با این مطالب توهین آمیز اعلام کنند و دامن خود را از این توهین‌های بیشرمانه بزدایند.

بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه ضمن محکومیت این مطالب توهین آمیز به ساحت شهدای پرافتخار مدافع حرم آل الله و سردار رشید اسلام حاج حسین همدانی، خواهان برخورد قانونی و قاطع دستگاه‌های مسئول با این گونه اعمال توهین آمیز هستیم تا من بعد شاهد این قبیل اقدامات ازسوی عناصر ورشکسته و ننگین سیاسی برای جلب توجه نباشیم.

والسلام علی من اتبع الهدی