شنبه 15 اردیبهشت 1403

گلاب آدینه

گلاب آدینه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زیدآبادی در واکنش به توهین یک رسانه به کتایون ریاحی و گلاب آدینه نوشت: «آمران به معروف» امروزی بد جوری به پوستین خلق افتاده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حضور بدون حجاب بعضی سلبریتی‌ها در مراسم خاکسپاری کیومرث پوراحمد، واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را در پی داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کانال رجانیوز نوشت: با این حال اما شرعا حجاب بر زنان سالخورده، که زنانگی خود را نیز از دست داده‌اند، واجب نیست.

وب‌گاه عصر ایران

به هر حال زندگی خصوصی سلبریتی‌ها همیشه مورد توجه عموم مردم بوده، وقتی که کار به ازدواج دو سلبریتی می‌رسد که این جذابیت دو چندان هم می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران تئاتر نوشت: گفت‌وگویی که در پی می‌خوانید بیش از ده سال پیش و در حوالی اجرای نمایش «خرده خانم» که زنده‌یاد کیومرث پوراحمد به صحنه ایرانشهر آورد، انجام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمعی از هنرمندان سینما پس از درگذشت ناگهانی کیومرث پوراحمد با حضور در منزل این کارگردان در حالی که همگی در بهت به سر می‌برند، با خانواده این کارگردان ابراز همدردی کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در این گزارش مروری کلی به بهترین سریال‌های ایرانی و بازیگرانی که در آن‌ها ایفای نقش کرده‌اند از روزگاران قدیم تا امروز داشته‌ایم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش مروری کلی به بهترین سریال‌های ایرانی و بازیگرانی که در آن‌ها ایفای نقش کرده‌اند از روزگاران قدیم تا امروز داشته‌ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

به آن‌چه در سال 1401 بر تئاتر و تئاتری‌ها گذشت نمی‌توان بدون در نظر گرفتن اتفاقات 25 شهریور به این سو نگریست. اتفاقاتی که از جمله آن‌ها می‌توان به زندان افتادن کسانی چون حمید پورآذری و سهیلا گلستانی و قرار گرفتن تئاتر در برابر دوگانه «اجرا رفتن یا اجرا نرفتن» اشاره کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: نمایش «او کیست؟» به کارگردانی ارس راد که به موضوع ادعای عجیب یک کودک می پردازد روزهای پایانی هفته در 2 نوبت روی صحنه تماشاخانه سیمرغ می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: هنرمندان حوزه نمایش در سالی که گذشت، هم تعدادی از همکاران جوان خود و هم برخی از هنرمندان شناخته‌شده کشورمان را به آرامستان‌های مختلف سپردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

قاسم جعفری، مالک پردیس تئاتر خصوصی شهرزاد در نامه‌ای خطاب به وزیر ارشاد نوشت: «به سبب بی‌کفایتی مسئولان امر در مرکز هنرهای نمایشی و بازی‌های روانی و رفتارهای سلیقه‌ای این نهادِ زیر دستِ شما (مشخصا شورای نظارت و ارزشیابی) و نیز دروغ‌های مکرر، پردیس تئاتر شهرزاد همانند دیگر مجموعه‌های خصوصی فرهنگی در شُرف تعطیلی و اضمحلال قرار گرفته است.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، گروه اجرایی این نمایش تصمیم گرفته‌اند به دلیل شرایط خاص چهارشنبه پایان سال اجرای فردا شب را تعطیل کنند. این اثر نمایشی روز جمعه 26 اسفند آخرین اجرای خود را که صدمین شب اجراست، به صحنه می‌برد که این اجرا راس ساعت 15 روز جمعه انجام خواهد شد. نمایش «پرده‌خانه» که از پاییز امسال روی صحنه است، با احتساب تماشاگرانی که بلیت چند اجرای پایانی آن را خریداری...

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایش «پرده‌خانه» نوشته بهرام بیضایی و کار گلاب آدینه فردا شب، سه‌شنبه 23 اسفند اجرا نمی‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سه خواهر در بندِ تعصب و جهالت برادران خود از پرداختن به تعزیه محروم می‌مانند... این سرآغاز داستان نمایش «تاناکورا» نوشته کهبد تاراج به کارگردانی رضا بهرامی است که در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است. نمایشی که می‌توان علاقه‌مندی کاراکتر زن در بازگشت به ریشه‌اش از مسیر صدا را بخشی از مفهوم منتقل‌شده توسط آن دانست.

وب‌گاه عصر ایران

مراسم هفتمین روز درگذشت شهرام عبدلی در حالی در شب بارانی تهران برگزار شد که جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان به این بازیگر تازه درگذشته در کنار خانواده‌اش گردهم آمدند.