چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

گلاب آدینه

گلاب آدینه

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از رهگذرانی است که قبول می‌کند گپ و گفتی داشته باشیم؛ تا عکس 3 منتخب اول تهران را نشانش می‌دهم، هاج و واج به آنها خیره می‌شود، چهره‌هایی که حتی در دورترین نقطه ذهنش هم تصویری از آنها پیدا نمی‌کند و بدون هیچ شک و تردیدی می‌گوید هیچکدامشان را نمی‌شناسد؛ می‌خواهد خودش را توجیه کند، برای همین با کمی مکث می‌گوید اصلا پیگیر اخبار نیست و قبلی‌ها را هم نمی‌شناخته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک هیئت هشت نفری از سینماگران آثار راه‌یافته به دو بخش نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی را انتخاب کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی، جمعی از کارگردانان، بازیگران و مستندسازان مسئولیت انتخاب آثار دو بخش اصلی شامل فیلم‌های داستانی کوتاه و مستند جشنواره را بر عهده داشتند. لیلا زارع، مریم بحرالعلومی، مرجان اشرفی‌زاده، امید شمس و احسان عبدی‌پور فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره را برگزیدند و هادی آفریده، بابک بهداد و محمدرضا بهشتی منفرد...

وب‌گاه عصر ایران

دومین مراسم اهدای تندیس حافظ تئاتر و موسیقی با حضور هنرمندان و چهره‌های سرشناس در عرصه موسیقی و تئاتر مانند گلاب آدینه، پژمان بازغی، حسین خواجه‌امیری، امیرتاجیک، حسین مسافرآستانه، نسیم ادبی، محمد رحمانیان و.... برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دومین مراسم اهدای جوایز تئاتر و موسیقی علی معلم (تندیس حافظ) در حال برگزاری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازیگر مجموعه تلویزیونی پلیسی - جنایی «ناریا» گفت: ممکن است این سریال بار دیگر مخاطبان را پای تلویزیون بکشاند. مردم ما دوست دارند از برخی مسائل پلیسی آگاه شوند، سریال‌هایی مانند «گاندو» و «ناریا» جذابیت‌های زیادی برای آنها دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در این گزارش برندگان سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر در طول سال‌های مختلف برگزاری جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش برندگان سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر در طول سال‌های مختلف برگزاری جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکبر عبدی، زنگ افتتاح نمایش «از نظر سیاسی بی‌ضرر» را نواخت و این نمایش با حضور این بازیگر پیشکسوت، اجرای خود را آغاز کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تلویزیون در روز‌های پایان هفته فیلم‌های سینمایی مانند مهمان مامان، مامور انتقال، شکارچی شنبه و پری را روانه آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی در کنار پخش فیلم‌های جدیدی همچون «مادران و فضا» با یادی از مرحوم داریوش مهرجویی چند اثر او را برای دو روز پایانی هفته تدارک دیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسامی بازیگران زن ممنوع‌الکار اعلام شد. اسامی بازیگران زن ممنوع‌الکار اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، لیست بازیگرانی که به خاطر حجاب ممنوع الکار شده‌اند توسط اداره نظارت سازمان سینمایی رسما اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی رسما از ممنوع‌الکاری زنان بازیگری خبر داد که کشف حجاب کرده بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی از ممنوع‌الکاری زنان بازیگری خبر داد که کشف حجاب کرده بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی رسما از ممنوع‌الکاری زنان بازیگری خبر داد که کشف حجاب کرده بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گلاب آدینه، مریم بوبانی، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، ویشکا آسایش، فاطمه معتمدآریا، شقایق دهقان، پانته‌آ بهرام، ترانه علیدوستی، کتایون ریاحی و هنگامه قاضیانی از افرادی هستند که اجازه فعالیت در سینمای ایران را نخواهند داشت. لیست بازیگرانی که به خاطر حجاب ممنوع الکار شده اند توسط اداره نظارت سازمان سینمایی رسما اعلام شد. سرانجام بعد از مصاحبه‌های پراکنده و ضد و نقیض ماه‌های گذشته مقامات...