شنبه 15 اردیبهشت 1403

گلاب آدینه

گلاب آدینه

وب‌گاه فرارو

باید این واقعیت را پذیرفت که جامعه ایران از مدت‌ها پیش در حال ایزوله‌شدن است و برخورد جهانی ما با اتفاقات و جریانات، محدود به فضای مجازی شده است. این یعنی دیدن یک ستاره فوتبال که هفته‌ای یک یا دو بار در یک استادیوم که غالبا بالای 50 هزار نفر جمعیت دارد و مردم جهان می‌توانند به راحتی برای دیدن او بلیت تهیه کرده و از نزدیک بازی او را دیده و لذت ببرند، برای مردم کشور ما سال‌هاست تبدیل...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ایام رحلت پیامبر بزرگ اسلام، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) تلویزیون فیلم‌های مختلفی را از شبکه‌های سیما پخش می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی در ایام رحلت پیامبر اسلام، شهادت امام حسن مجتبی و شهادت امام رضا (ع) در کنار نوستالژی‌ها، فیلم‌های سینمایی جدیدی همچون «دِین»، «تپش»، «یک جای معمولی»، «انتقام»، «آخرین نمایش فیلم» و چند فیلم دیگر را تدارک دیده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

حدیث فولادوند از طایفه شناخته شده فولادوند و بازیگر معروف را بیشتر بشناسید. حدیث فولادوند علاوه بر آثار درخشانش در شب های مافیا نیز بسیار درخشید. در ادامه بیشتر با حدیث فولادوند آشنا شوید.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: اگر قیمت ماست، سس هزار جزیره، گوجه و بقیه مخلفاتی که آن شب از در و دیوار برای عفت خانم جور شد را هم حساب کنیم، آنوقت میزبانی از عروس و داماد فیلم مهمان مامان و 14، 15 نفر دیگری که آن شب سر سفره حاضر شدند، الان حدود یک میلیون و 400 هزار تومان خرج برمی‌دارد.

وب‌گاه عصر ایران

اگر قیمت ماست، سس هزار جزیره، گوجه و بقیه مخلفاتی که آن شب از در و دیوار برای عفت خانم جور شد را هم حساب کنیم، آنوقت میزبانی از عروس و داماد فیلم مهمان مامان و 14، 15 نفر دیگری که آن شب سر سفره حاضر شدند، الان حدود یک میلیون و 400 هزار تومان خرج برمی‌دارد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه نمایش سیما برای شنبه تا جمعه این هفته (31 تیر الی 6 مرداد) فیلم‌های سینمایی ایرانی آماده پخش کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احمد زیدآبادی نوشت: مسئولان ایرانی، با اقتضائات یک سیاست خارجی صحیح و متوازن و تأمین کننده منافع ملی کشور آشنایی ندارند و با پیش گرفتن یک سیاست ضدغربی، مجبور به باج‌دهی به روسیه و چین شده‌اند.

وب‌گاه فرارو

سید علی بابا ابراهیمی و زن آقا در جایی که الان ایستگاه سید است در همان چادر، قهوه‌خانه‌شان را بر پا می‌کنند. اوایل با همان ظرف و ظروف خودشان کار راه می‌افتاد، ولی کم‌کم که ساخت‌وساز زیاد شد کار آن‌ها هم رونق می‌گیرد، طوری که روزی 100 150 تا دیزی بار می‌گذارند.

وب‌گاه عصر ایران

محمد حاتمی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون معتقد است: ضرورت ساماندهی حریم تئاتر شهر به شکلی است که حتی یک لحظه دیرتر اقدام کنیم، شرایط نابسمان محیط پیرامونی این مجموعه بدتر می شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای مشاهده تصویر منتشر شده از مهدی هاشمی و همسرش در ادامه این خبر باما همراه باشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک رسانه اصولگرا خواستار برخورد با افسانه بایگان به دلیل عدم رعایت حجاب در آیین بزرگداشت آتیلا پسیانی شد.

خبرگزاری تسنیم

آیین نکوداشت «آتیلا پسیانی» هنرمند تئاتر ایران به همت انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدافع معروف با اشاره به اینکه کسی که بلد نیست امر به معروف و نهی از منکر کند، غلط می‌کند که کاری انجام دهد، تصریح کرد: امر به معروف راه دارد. دین ما، دین محبت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدرضا زائری گفت: اگر ما در روزگار سختی و نداری کنار کسی نباشیم و به داد او نرسیم و نانی به سفره‌اش نبریم، چگونه می‌توانیم او را امر به معروف کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احمد زید آبادی در مطلب نوشت: اگر سن و سال دلیل موجهی برای تحقیر دیگران باشد، در آن صورت آیا نوع برخورد مخالفان نظام با شیخ احمد جنتی که در 97 سالگی ریاست مجلس خبرگان و دبیری شورای نگهبان را به عهده دارد، مجاز و موجه است؟