جمعه 7 اردیبهشت 1403

گواردیولا: در لیگ قهرمانان جایی برای اشتباه نیست

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
گواردیولا: در لیگ قهرمانان جایی برای اشتباه نیست

تهران - ایرنا - سرمربی منچسترسیتی در آستانه دیدار تیمش برابر لیون، گفت: در لیگ قهرمانان جایی برای اشتباه نیست، چراکه در این صورت مجازات خواهید شد.

به گزارش ایرنا، شنبه شب در ادامه مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که به میزبانی لیسبون پرتغال در حال برگزاری است، منچسترسیتی انگلیس به مصاف لیون فرانسه می‌رود.

«پپ گواردیولا» در نشست خبری پیش از این دیدار، اظهار داشت: مسابقات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و پس از دیدار سختی که مقابل رئال مادرید داشتیم، اکنون باید بالاترین سطح تلاش خود را ارائه کنیم تا برابر لیون هم به برتری برسیم.

وی با بیان اینکه لیگ قهرمانان جایی برای اشتباه نیست، گفت: چنانچه در این تورنمنت اشتباه کنید، مجازات خواهید شد. لیگ قهرمانان با هر تورنمنتی متفاوت است و هر بازی حکم فینال را دارد.

گواردیولا با اشاره به اینکه تیمش هر سال در لیگ قهرمانان پیشرفت می‌کند، افزود: رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ مدعیان همیشگی این مسابقات هستند و می‌توان در مسابقاتی که به صورت تک بازی و حذفی در زمین بی‌طرف برگزار می‌شود، آنان را مغلوب کرد. شانس مجددی در این دیدارها وجود ندارد و باید رویکرد متفاوتی در آن داشت.

سرمربی سیتی تصریح کرد: در هفته‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشتیم و به تیمم افتخار می‌کنم. بازیکنان باید با ذهنیت کامل وارد میدان شوند تا صعود کنیم.

*س_برچسب‌ها_س*