دوشنبه 2 مهر 1403

یاسین بونو قهرمانی آسیا را می‌خواهد / رئال، پی‌اس‌جی، بایرن را به خاطر الهلال رد کردم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یاسین بونو قهرمانی آسیا را می‌خواهد / رئال، پی‌اس‌جی، بایرن را به خاطر الهلال رد کردم!

یاسین بونو، دروازه‌بان الهلال، می‌گوید امسال تابستان پاری سن ژرمن، رئال مادرید و بایرن مونیخ او را می‌خواستند ولی ستاره مراکشی به یک دلیل خاص این تیم عربستانی را انتخاب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یاسین بونو که در جام جهانی قطر درخشید و مورد توجه قرار گرفت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی راهی عربستان شد و پیراهن الهلال را به تن کرد.

بونو امروز در مصاحبه‌ای گفت امسال تابستان از بزرگترین باشگاه‌های دنیا پیشنهاد داشته ولی تصمیم گرفت راهی عربستان و الهلال بشود. این دروازه‌بان مراکشی گفت سه باشگاه بزرگ پاری سن ژرمن، رئال مادرید و بایرن مونیخ خواهان جذب او بودند.

دروازه‌بان مراکشی الهلال در این مصاحبه با اشاره به نامزدی‌اش در جایزه توپ طلای امسال گفت:" من خیلی وقت است که همه تلاشم را می‌کنم که در بالاترین سطح فوتبال با بهترینها رقابت کنم. نامزد شدن برای این جایزه برایم دلگرمی بزرگی است. توپ طلا همیشه یکی از هدفهایم بوده و دوست داشتم یکی از مهم‌ترین دروازه‌بانهای دنیا باشم. فکر کنم تا دو سال دیگر بتوانم در این سطح بازی کنم".

بونو درباره سالهای حضور در دروازه سویا، تیم قبلی‌اش، گفت:" سویا همیشه برای من تیمی استثنایی خواهد بود. من آنجا بود که توانستم به سطح بالا برسم و لحظاتی فراموش نشدنی را تجربه کردم. فکر کنم بتوانم این را بگویم که سویا همیشه یکی از باشگاه‌های محبوب من خواهد بود".

یاسین بونو در ادامه مصاحبه‌اش مدعی شد سه باشگاه بزرگ دنیای فوتبال امسال تابستان خواهان جذبش بودند. او گفت:" سه باشگاه پاری سن ژرمن، رئال مادرید و بایرن مونیخ در پنجره تابستانی با من تماسهایی داشتند. این را می‌توانم بگویم که من یکی از گزینه‌های این سه باشگاه بودم ولی همینطور که می‌دانید در فوتبال عوامل زیادی دست اندکار است. امروز از اینکه در الهلال هستم خوشحالم. مهم این بود که من گزینه اول این باشگاه بودم.

 می‌خواهم در الهلال همه جامها را ببرم و در فوتبال قاره آسیا تاثیر بگذارم. به خصوص با توجه به اینکه سطح لیگ قهرمانان آسیا روز به روز بالاتر رفته و حالا تورنمنتی در سطح بالا است".

یاسین بونو قهرمانی آسیا را می‌خواهد / رئال، پی‌اس‌جی، بایرن را به خاطر الهلال رد کردم! 2