شنبه 5 آبان 1403

یزد

یزد

وب‌گاه خبر آنلاین

مرکز اسناد انقلاب نوشت: دو سال قبل از انقلاب با طلبه‌ها که می‌نشستیم و صحبت می‌کردیم گفتند اگر شاه برود چه کسی می‌خواهد مملکت را اداره کند؟ من هم گفتم همین آقای خامنه‌ای امام جماعت مسجد کرامت بهترین شخص برای ریاست‌جمهوری است. آن موقع مرا مسخره کردند که این چه حرفی است که می زنی؟ اما انسان در جبین ایشان توان مدیریتی را می‌دید.

خبرگزاری تسنیم

در گردهمایی فعالان صنعت نوشت‌افزار ایرانی مقرر شد نمایشگاه ایران‌نوشت در سال جاری در نیمه دوم شهریورماه در تهران و شهرستان‌ها برگزار شود.

وب‌گاه ورزش سه

هفته دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران با رقابت‌های جذابی پیگیری شد و درنهایت با صدرنشینی مدافع عنوان قهرمانی همراه بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها به مردم توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها به مردم توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی پس از پنج روز با معرفی برندگان شش بخش رقابتی به کار خود پایان داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها به مردم توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وب‌گاه گسترش

26 دفتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه‌ای از رئیس‌جمهور درخواست کردند تا در مقابل طلافروشان ایستادگی کند.

خبرگزاری تسنیم

اجتماع بابارضایی‌ها همزمان با دهه کرامت در شهرهای مختلف ایران برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 26 دفتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای به رئیس‌جمهور درخواست کردند که دولت نباید در مقابل طلافروشان کوتاه بیاید.

وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماع بزرگ بابارضایی‌ها در شهر یزد برگزار شد که با حضور پرشور مردم همراه بود. در این مراسم که تنها یک هفته بعد از انتشار نماهنگ بود. کودکان به همراه خانواده‌هایشان شعر بابارضا 2 را خواندند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در این نشست فعالان صنعت نوشت‌افزار ایرانی به تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف این صنعت پرداختند. هماهنگی و همکاری استفاده از کاغذ ایرانی و شنیدن صحبت‌های مدیر بازاریابی کارخانه کاغذ مازندران، تلاش جهت ذائقه‌سازی استفاده تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از کاغذ ایرانی، توسعه استفاده از کاراکتر و شخصیت‌های ایرانی و توسعه ارتباط با تصویرسازان بومی از جمله...

خبرگزاری تسنیم

26 دفتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل طی نامه‌ای از رئیس‌جمهور درخواست کردند مقابل طلافروشان ایستادگی کنند.

خبرگزاری تسنیم

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک تأکید کرد، آنها باید دو شکست مقابل مس رفسنجان در لیگ برتر را در مرحله نیمه نهایی جام حذفی جبران کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اعتماد در حالی که در گذشته تبدیل به تبلیغاتچی برخی مدیران دولتی متهم به تخلف تبدیل شده بود، به بهانه پرونده چای دبش و محکومیت وزیر سابق جهاد کشاورزی می‌نویسد: «ماجرای آقای ساداتی‌نژاد منحصربه‌فردترین مورد فسادی است که پس از انقلاب رخ داده است. یک مجموعه سیاسی در آخرین سالی که در دستگاه قضائی بودند با تشکیل دادگاه‌هایی خارج از ضوابط متعارف قانونی...